Bedste blogindlæg i august

bedste1

1. Kia har efter min mening haft det pæneste sæt tøj på i hele blogland i august. 2. Emma Martiny har lavet et super cool indlæg, hvor man kan finde frem til sin hudundertone.

bedste3

3. Emily Salomon lavede den pæneste, danske middag jeg har set i august. 4. Og så har Pixels & Poesi reflekteret over, hvad hun ikke købte i august.

bedste2

5. Trine Lykke har vist, hvilke 12 tendenser hun tror på til efteråret. 6. Og så har Den Pæne Overflade skrevet noget om, når man måske snakker for meget om sig selv.

Nogle blogindlæg giver bare kuldegysninger. Enten fordi det er et mega flot outfit, hvis billederne stråler æstetisk, eller når man læser noget, der får én til at reflektere eller grine så højlydt, at man spytter havregryn udover sin Goya. De er faktisk ret få, de blogindlæg, for ofte flyder blogland over med outfits og ligegyldige tekster om vejrets formåen eller mangel på samme. Så hver måned fremover vil jeg hylde nogle af de bedste, mest gennemarbejdede indlæg. Og så ville det være fantastisk, hvis I ville bidrage med links til indlæg, som bare er must-read 😉 god læsning på denne skønherlige tømmermændslørdag!

19 thoughts on “Bedste blogindlæg i august

  1. Her hopper man intetanende ind for at læse dette indlæg, fordi man synes det da var et fantastisk koncept, og så er man sågar selv nævnt.

    Tusind tak fordi du nævnte mig, og jeg glæder mig til at læse disse indlæg fremover!

    • Ja, man skal huske at give tilbage. Jeg glemmer aldrig dengang, du anbefalede mig, jeg blev seriøst lykkelig helt ned i maven ;-P

  2. Sikke en god idé, Emma! Også fedt at indlæggene på den måde får en lidt længere levetid. De indlæg som du nævner og dem af dem som jeg har læst, er jeg helt enig med dig i! Glæder mig allerede til at se septembers liste 😀

  3. Okay okay okay – her blev jeg lidt mundlam. Lidt en wow følelse at gå ind og læse med for at få inspiration til ny læsning, og så står jeg der gudhjælpemig selv. Amen kæmpe tak, Emma! Og bliv endelig ved med konceptet, det er mægtig god læsning. 🙂

Leave a Reply

