Dagens: Date night og walking dead

maison2
IMG_2284

maison1

Kjole fra Emmeline-Othine, jakke fra Mainson Scotch og støvler fra Acne

Det er egentligt sjovt, hvordan det ved 2-tiden om natten efter flere irish coffees end hvad godt er, virker fuldkommen acceptabelt at skrige til hovedpersonerne i en serie, at de da for fanden skal til at komme i gang med at flække hende ders hoved, kooooooom nu, hvad fanden laver duuuu?! For helt ærligt, nogle hovedpersoner tager bare de dårligste beslutninger nogensinde, hvis det havde været mig i en eventuel zombie apokalypse, så havde jeg pløkket dem alle på et splitsekund, det er selvsagt.

Som I kan fornemme, er E og jeg begyndt at se The Walking Dead, hvor zombiescenerne er mere humoristiske end uhyggelige, og hvor en ung redneck-whitetrash-kinda-guy, der konstant går rundt med en armbrøst, er gået hen og blevet min ultimative helt. Skide være med de to kæmpende alfahanner, nej, Daryl skulle ikke løbe mange rundt om min seng… Hvis I ikke har set serien endnu, så får den her mine varmeste anbefalinger. Og der er sæsoner nok til at binge-watche amok, hvis det kommende semester lader til at blive lidt let eller bare drønhamrende kedeligt.

Billederne er fra seks timer tidligere, da E og jeg havde været på Wokshop, som ærligt var en lidt skuffende oplevelse, da de for det første glemte vores rejeschips, og der for det andet kun var meget få stykker kylling i vores mad. Nu må vi finde os et nyt billigt stamsted, men mon ikke det går. Aftenen var alligevel fin (der var jo zombier til dessert), og jeg havde min elskede Maison Scotch fra USA på. Skægt som et stykke tøj kan give så meget glæde. God tirsdag til jer!

11 thoughts on “Dagens: Date night og walking dead

  1. Den der jakke er simpelthen for fin – specielt med detaljen med det ternede foer.

    Ærgerligt med wokshops – jeg har ellers været fint tilfreds de gange jeg har været der. Mon ikke det bare er en smutter?

    • Tak! 🙂 Jo, måske, men nu har det i alt fald ført til, at vi vil prøve nogle nye restauranter, og dét siger jeg ikke nej til 😉

  2. Virkelig lækkert outfit, elsker jakken!
    Jeg tror ikke jeg er en zombie-pige, men når jeg engang er færdig med Game og Thrones, kan det være jeg er klar? – jeg er nemlig heller ikke den typiske GOT-seer, men jeg er løbet tør for teenageserier… 🙂

  3. Emma – for syv sytten – du bliver bedre og bedre til at blogge. Det er crazy, jeg ligger lige frem og griner på min delte sovesal af dine indlæg nu, det er skønt! Må og skal btw se den zoombieserie.

Leave a Reply

