Fine ting for tiden

IMG_1919emma

For to uger siden spiste jeg pizza, drak vin og tog outfitbilleder af og med den altid fine Emma Martiny

IMG_2205

Jeg har købt to billige basisbluser på asos.com, og de netop ankommet til min store glæde.

botanisk

Derudover har jeg indrettet en mindre botanisk have i min vindueskarm, og hvor føles det bare eksotisk. Og så har jeg en skål i køleren fyldt til randen med bær og frugt, som er rester efter en reception for min mor. Gratis smager bare bedre, ikk’?

IMG_2159 Og så lavede jeg i går Tikka Masala på fattigrøvsmåden med krydderier fra Tiger, og man kunne derfor fristes til at kalde retten for Tiger Masala, hæ. Marinaden var en ren farvefest både for syn og smagsløg i form af lækre eksotiske krydderier. Kan klart anbefales.

5 thoughts on “Fine ting for tiden

Leave a Reply

