Efterårets tendenser

efterårmedtal

 1: Kjole fra MSGM, 3720 kr. 2: Bluse fra Weekday, 300 kr. 3: Slackers fra Weekday, 300 kr. 4: Skjorte fra Baum und Pferdgarten, 1300 kr. 5: Blondebody fra H&M, 179 kr. 6: Bluse fra Designers Remix, 1500 kr. 7: Nederdel fra Baum und Pferdgarten, 1400 kr. 8: Nederdel fra Vero Moda, 200 kr. 9: Skjorte fra Ganni, 700 kr. 10: Tørklæde fra Bik Bok, 150 kr. 11: Nederdel fra Designers Remix, 1200 kr. 12: Nederdel fra Ganni, 800 kr. 13: Kjole fra Ganni, 1000 kr. 14: Kjole fra H&M, 249 kr. 

Vejret er godt nok til at lukke op og skide i for tiden med al den blæst og regn. Nå, men i det mindste er der latterligt lækre nye varer i butikkerne, og efter at have gennemtrawlet diverse webshops, står det mig klart, at tendenserne dette efterår er fuldkommen gennemskuelige og tilgængelige for os dødelige. Hurra! Jeg er seriøst vild med dem alle, og jeg synes faktisk, at de komplimenterer hinanden rigtig godt.

Således har jeg lavet en pæn collage med de fire tendenser, jeg er aller vildest med og savler aller mest over. Det er blonder, tern, nålestriber og blomstrede kjoler. Og selvom tendenserne er udsprunget af de danske designere (ret sejt egentligt!), hvor priserne jo er helt vanvittige, så er der mulighed for at se moderne ud, hvis man shopper high street. Vero Moda, H&M, Weekday og Bik Bok er ret gode steder at kigge, synes jeg. For helt ærligt, hvem har råd til at give 1300 kr. for en skjorte fra Baum und Pferdgarten? Jeg er seriøst målløs over priserne og kan ikke engang skrive den på min januar-udsalgs-liste (ja, sådan én har jeg, ha!), for selv til halv pris, er det vanvittigt dyrt. I det mindste findes der alternativer, og så kan kendisserne have deres designervarer i fred, godt for dem, gnæk. Hvad skal I iklæde jer til efteråret, og hvilken tendens er I vildest med?

 

8 thoughts on “Efterårets tendenser

  1. Den første er jo SÅ pæn, men no way at jeg nogensinde giver så mange penge for et stykke tøj. Så hellere finde nr. 14 i i en amerikansk H&M til USA-priser 😉 Jeg tror sgu jeg går all in på blonder, blomster, tern og striber når vi skal shoppe amok i USA!

    • Det er laaaaatterligt så meget, den koster! Årh, jeg vil shoppe mere i USA og helst striber, ternet og blondet! misundelse x 10000000

  2. Jeg kunne godt tænke mig noget ternet og noget blomstret. Det kræver dog at jeg finder det helt rigtige. Det ternede måtte gerne være en ny skovmandsskjorte (måtte kassere den gamle sidste vinter, og jeg savner den). Det blomstrede troede jeg skulle være en kjole, men jeg har simpelthen alt for mange, så det bliver nok en overdel i stedet – tænkte også lidt på et tørklæde, men der har jeg vist også hoarder tendenser pt., så en overdel er nok et bedre bud.

  3. Jeg er bare generelt mønster-lover, så jeg klapper i hænderne af glæde! Både på grund af de flåååte tendenser men også pga. din flåååte collage 🙂

    • Jubii, jeg er også mønsterlover, og denne collage er jo bare dedikeret til mønsterlovere, så dejligt du kunne lide den! 😀

Leave a Reply

