Fraklip juli

IMG_0775

I USA har man friheden til at vælge lige den mad, man kunne tænke sig. Som her: Bacon oven på mine chokoladepandekager.

fedSå sidder man lige og prøver at se sund ud med smoothie i hånden og ananas i baggrunden, og så sidder der en tyk amerikaner bagved og ødelægger stemningen. Manner, hvor jeg hader, når det sker!

IMG_0217

No makeup #nofilter

IMG_0267

Jeg ikke bare tager billeder af pæn mad, jeg spiser den sgu også! Vildt!

glas

Se mig, jeg er herre moderne og drikker min piña colada af et syltetøjsglas!

IMG_0358

“Årh mand, gå lige væk med det der kamera, jeg er lige i gang med at grovæde min burger”

plet

Glad og pæn på første billede, glad og med kæmpe tikka masala plet midt på maven på det næste.

IMG_0509

Står bare og chiller ved den der dæmning i regnvejr med min kæmpe dåse cashewnødder

IMG_0440

HAPS

IMG_0743

Hvis jeg havde været en mand, ville dette billede have været højst upassende…

15 thoughts on “Fraklip juli

  1. Hahaha! Åh, hvor jeg glæder mig til at grovæde amerikansk mad! I øvrigt er det et virkelig godt billede af dig med den blå kjole og taxaen i baggrunden – uden plet på kjolen 😉 Hehe.

  2. HAHAHAHHA OMG! Skide godt indlæg. Sad og smågrinede for mig selv hele vejen igennem XD Og ja det er lidt trælds, når en tyk amerikaner photobomber ens billede, uden de selv er klar over det. *fnis*

  3. Haha, de billeder fik mig til at trække på smilebåndet 🙂 Hvor er den fine kjole fra, som du har på sammen med en super sunde smoothie i hånden og en knap så sund amerikaner i baggrunden? 🙂

Leave a Reply

