Hvad jeg købte i USA

Hvordan andre bloggere på mirakuløs vis formår at tage Bo Bedre-lignende billeder af deres tøj indendørs i deres hjem, dét forstår jeg ikke. Jeg mistænker faktisk hele bundtet for i virkeligheden at bo fast i et fotostudie, så de altid kan tage gode billeder af deres så autentiske liv. Anyways, jeg ville så gerne vise jer mine køb fra USA, så here goes (uden filter og fotostudie, ha!)

IMG_2022

Samoa sneakers, 240 kr. Købt i outlet. IMG_2020

Adidas Superstars, 240 kr. Købt i outlet. IMG_2027

Nike Son of a Force, 313 kr. Købt i Outlet. køb1

 Kjole fra en butik, som hedder LOFT, købt på gågaden i Charleston til 250 kr. + trenchcoat fra J. Crew, købt i outlet til 500 kr. IMG_2006

Essie neglelakker (men ikke resort-kollektion, hæ!), købt i Walmart til 40 kr. stykket.  IMG_1977

Jakke fra Maison Scotch, købt på tilbud i mega lækker forretning i Nashville til 471 kr.  IMG_1974

Skjorter fra Tommy Hilfiger, købt i outlet til 178 kr. stykket.  IMG_2012

Bælte fra J. Crew, købt i outlet til 100 kr.

Jeg har shoppet mest i outlets, men der var det også så billigt, at man ikke kunne lade være. Udover det kiggede vi pæænt meget i butikker i både Nashville og Charleston, men priserne var rimelig høje, og tøjet var meget sommerligt. Jeg ville elske at have købt alt tøj i Charleston, men måtte bare indse, at jeg ikke ville få brugt alle de farverige kjoler, som butikkerne bugnede med, når vinteren først kom til Danmark. Så i alt er jeg altså endt med at have købt tre par sko for 793 kr. og købt tøj for i alt 1577. Med neglelakkerne og bæltet har jeg altså i alt shoppet for 2630 kr. Det er sgu pænt beskedent, hvis jeg selv skal sige det, men indtil videre fortryder jeg ikke.

Hvis I har været i USA, hvad shoppede I så? Og har jeg glemt at købe et eller andet, som man bare skal have fat i i det store Amerika? Let me know!

15 thoughts on “Hvad jeg købte i USA

  1. Sikke en masse fine køb du har gjort dig, og fedt du har købt i små lokale forretninger, i stedet for at gå til store High street kæder som brandy melville, h&m, forever 21 etc. Som man også kan her. og billederne er da blevet gode fotostudie eller ej. 😉
    Hm køb jeg selv ikke kunne have undgået, hvis jeg var i USA, må nok være noget af alt den billige makeup. 🙂

    • Jeg købte faktisk også tre meget billige rejsekjoler fra Forever21, men de er røget ud igen, for kvaliteten er simpelthen så dårlig, synes jeg. Og jeg er en make-up spade, så jeg kunne slet ikke finde ud af, hvad jeg skulle købe med hjem. Jeg købte dog faktisk to Maybelline mascaraer med hjem, nu jeg tænker over det 😉

  2. Den gang jeg var afsted købte jeg en masse kosmetik og hårprodukter som var så billigt at man fik det smidt i nakken, jeg købte også en del bolig halløj (mest til køkkenet haha). Generelt købte jeg bare virkelig meget 😉
    Fine ting du har fået dig, men forstår ikke hvordan du har været så god til at begrænse dig 😉
    Jeg havde ca 60 (!) kg med hjem da jeg var afsted, blandt andet en Kitchen aid maskine, en kæmpe pude og meget meget mere. Jeg gik helt bananas kan du nok fornemme 😉

    • WOW, 60 kg, ha ha?! Jeg tror, at selve rejsen var så dyr i sig selv, at jeg ikke kunne få mig selv til at gå amok 🙂

  3. Jeg var i USA (Seattle nærmere bestemt) på studietur i 2.g, og der købte jeg sko og Essie neglelak – som dig! 🙂

  4. Gode køb, Emma!
    Jeg skal helt sikkert også forbi voldsomt mange outlets og tømme dem for sneakers, ha. Og Essie-neglelak kan jeg heller ikke komme udenom. Derudover har jeg også skrevet Aussie-shampoo og Levi’s-jeans på listen. Og så kommer der garanteret en masse andet også 😉
    Håber outletsene (!?) levede op til forventningerne!

    • Ha ha, ja de der outlets levede rimelig meget op til forventningerne, men prisniveauet var alligevel ret forskelligt! Og så skal man jo huske, at der er forskellig skat i de forskellige stater, hvis man vil optimere sin shopping (og det ville vi, ha!). Jeg overvejede også at købe bukser, men hader bukser så meget, at jeg ikke orkede at prøve. MEN de var sygt billige, og E købte to par Levis’ bukser for 500 kr.!

  5. Fede køb 🙂

    Jeg shopper Burt’s Bees, Essie, Eos, Tweezerman-pincetter osv., Havaianas, Dogeared, og ellers de amerikanske mærker jeg kan få i diverse outlets som f. eks. Marc Jacobs eller Alexander Wang, Sam Edelman osv. Der er masser af gode køb at finde i outlets og drugstores.

  6. Sikke nogle fine ting, du har fået købt dig 🙂

    Sidst jeg var i USA gik jeg amok i billigt undertøj – særligt Calvin Klein kostede ingenting i de famøse outlets i Californien. Ellers var det makeup fra Mac og Clinique, lakker fra Essie, Ray-Ban solbriller og andre ting, der var markant billigere end herhjemme, der røg i kurven.

    Til sommer når vi skal af sted igen regner jeg med at købe noget fra amerikanske designermærker, fx T by Alexander Wang, der skulle være billigere end i EU. Og ellers jeg have makeup, undertøj og ting såsom Eos læbepomader med hjem. Men hey, der er lang tid til, så der kan nå at komme en del ændringer 🙂

    • Jeg ledte også efter T by Alexander Wang, men uden held! Og var så tæt på at købe et par Ray Ban solbriller, men gjorde det ikke, da de faktisk var et nummer for store til mit bette hoved. Men de stod sgu til halv pris, total kup!

  7. Jeg drømmer virkelig om at shoppe i USA engang, men med de priser ville jeg simpelthen ikke kunne styre mig med tøj, sko, makeup, parfumer og ja, jeg ville komme ret fattig hjem 😉

  8. Altså, du har jo glemt mad. Jeg shopper altid store mængder mad med hjem fra USA. Cereal, pandekagemix, sirup, milk duds, den slags. Men ellers har du gjort det ganske godt! 😉

Leave a Reply

