Dagens: Sexy

IMG_1946IMG_1958sexy

Skjorte fra Tommy Hilfiger, nederdel fra &Other Stories og sko fra Nike

E fortæller mig altid, hvordan jeg skal se ud, når jeg får taget “dagens”, sådan noget a la: “Se sød ud”, “smil”, for når man prøver at pose, så ligner man hurtigt en sur tante med hønserøv. Nå, men i går havde jeg et outfit på, som er lidt en krydsning mellem noget kontor-sekretær-lignende og sød skolepige, så i den anledning blev jeg bedt om at se lidt sexet ud. Æhhhh, hvordan gør man lige det? Normalt er sexet for mig ensbetydende med, at jeg smækker benene op i sofaen med min computer i skødet og beder E hente mig en cola zero, så jeg kan blive hydreret, mens jeg holder mig opdateret på de åh så vigtige sociale medier.

Da jeg mødte E for fire år siden, bestod den såkaldte flirt i at drikke sig fuld i breezers og råsnave bag en bygning. Rimelig hurtigt derefter blev vi kærester, og da det skete, havde jeg ingen idé om, hvordan det var sket, og hvordan jeg egentligt havde indfanget sådan en dejlig dreng. Ergo var det nok rimelig meget mig, der var blevet fanget.

Så jeg har aldrig rigtig flirtet med nogen. En skam ville nogen sige, men hey, jeg er sgu tilfreds! Jeg har da halvhjertet forsøgt at smile sødt i byen et par gange i håbet om at få en gratis drink, men det er mislykkedes hver gang, og jeg har måttet åbne nærigpungen op og betale for min øl selv. Så på den måde har jeg heller aldrig bevidst skulle agere sexy, og jeg har ej heller nogen moves. En 21-årig pige uden nogen sexy moves, oh ve oh skræk! Faktisk er jeg rimelig klodset, og jeg er overbevist om, at hvis jeg forsøgte mig med et sexy move, så ville jeg enten snuble, brænde mig eller brække en arm.

Så jeg er altså ikke den sexy type, omend jeg må indrømme, at jeg følte mig en aaanelse mere sexet i dette outfit end de sædvanlige oversize Stine Goya kjoler. Hvad med jer, har I nogle sexy moves, I går og gemmer på? Please sig nej, ha ha, ellers så del lige!

4 thoughts on “Dagens: Sexy

Leave a Reply

