Modeugeståhejs

stinegoya1

Sådan så jeg ud i januar til Stine Goya show

Jeg føler mig ikke vildt fashionabel og klar til at gå min eneste modeugedag i møde, når jeg fra morgenstunden hælder det sidste mælk fra kartonen i min havregryn, opdager jeg ikke har mælk til min kaffe, og i desperation hælder mælk fra havregrynene over i kaffen. Heldigvis tager sådan en omgang morgenkaffe ikke skade af lidt havregryn – har jeg nu fundet ud af.

Som blogger hos Bloggers Delight er jeg inviteret til to shows, Stine Ladefoged og Henrik Vibskov, det første kl. 12 i dag og det sidste kl. 21 i aften, så det kommer jeg nok ikke til. Sidste modeuge var jeg et heldigt svin og var til en masse shows på Børsen, fordi min mor arbejder der, bl.a. til Stine Goya. Det var latterligt fedt, men i år er der ingen shows dér, så jeg må nøjes med laveste rangs bloggeradgang til modeugen, men det er jeg nu også ganske tilfreds med.

For det der modeuge bliver altså hurtigt noget kedeligt noget for de uindviede. Hjernevaskende ligefrem, hvis man følger med på instagram – jeg er i hvert fald 100 % bevidst om, at Ganni havde deres modeshow på en tennisbane, og at svedbånd er det nye accessories til bøllehat og badesandaler. Så bliver det altså for indspist for mig, og jeg kigger på noget andet (for gud forbyde jeg skulle lægge min telefon fra mig!), f.eks. nogle af alle de seje blogs, som ikke er så indspiste (Nana Bech og Emma Martiny er mine favoritter for tiden).

Mens jeg skriver, er jeg nået til havregrynene i bunden af min kop kaffe, klokken nærmer sig cykeltid mod stationen, for jeg skal ind og have sat hår af TRESémme. Mine spidser er slidte, og min frisør kommer først tilbage fra ferie i næste uge, så jeg håber, at de er søde og ikke kommer med irriterende frisørkommentarer, som sådanne ofte har tendens til. Hvis I har lyst, kan I jo følge med på instagram, hvor jeg hedder ohmygown. Jeg lover ingen billeder af tennisbaner og ligegyldige billeder af ligegyldige modeller 😉

5 thoughts on “Modeugeståhejs

  1. Uuuhhhh, jeg ville nu gerne have haft din indgangsbillet til Vibskov. Næst efter Goya, er han altså en favourit.
    Jeg er også pisse træt af tennisbaner på instagram – dit rugbrødsmad hjalp lidt 😉

  2. EJ! Og så har jeg bare misset det her indlæg fuldstændig – men bedre sent end aldrig, og tusinde tak for de søde ord ❤ ..
    Så forstår jeg bedre, hvor alle de kliks kom fra 😀

Leave a Reply

