Back to basis

IMG_1064

Efter en kort affære med en super moderne sidebar, er jeg gået tilbage til det klassiske tema med store billeder, som Bloggers Delight er så kendt for, og som næsten alle bloggere i netværket er frygtet væk fra til fordel for den fristende sidebar. Sidebar til side, nu står den igen på gigantiske billeder, og selvom det er frygtindgydende at se sit ansigt i storformat, så har jeg det nu bedst med enkelt tema og indholdsrige indlæg.

Og nu kunne jeg i de kommende uger godt vælge at fortælle jer om de spændende ting, der foregår i mit liv lige nu, såsom at mine nye sneakers har skrabet al huden på min hæl af, så jeg kun kan gå i løbesko. Jeg vil dog spare jer for deltajerne og i stedet fortælle om rejsen til USA, for det er nu engang sjovere at glo på flot tøj og lækker mad end klamme hudfænomener, som en hurtig google søgning alligevel kan berige én med på et splitsekund. De næste mange indlæg kommer derfor til at blive en god blanding af USA, modeuge og hverdagsskiblerier, og det bliver ikke helt dårligt, kan jeg sige jer. Min deltagelse i modeugen bliver minimal, men ikke desto mindre eksisterende, og så kan man jo vælge at opgradere oplevelsen med skyr fra Yoghurt Shop eller tøj fra Stine Goya, og så kan kan pludselig føle sig som den vildeste modeugediva – dét er i hvert fald min plan, ha ha.

Billederne er lidt stemningsbilleder fra USA i total tilfældig orden, men i morgen kommer der et indlæg om den mere præcise rute.

IMG_1416IMG_0947 IMG_1024IMG_1303

2 thoughts on “Back to basis

Leave a Reply

