Dagens: Charleston

IMG_1450.jpgIMG_1475 IMG_1468IMG_1477.jpg

Er det bare mig, eller vælter det rundt med anbefalinger i blogland for tiden? Det er sgu for fedt! Live fra Lolland har smidt en anbefaling i min retning, og det varmer så meget om hjertet, så tusind tak. Alle anbefalinger tilbage til hende i hvert fald, jeg gnækker dagligt over hendes tegninger. Velkommen til i alt fald, hvis du kommer derfra eller generelt bare er ny læser – jeg nærmer mig 200 på bloglovin’ og er knaldstolt, så det skal fejres med opstillede billeder af mig i nyt tøj!

Kjolen er ny og fra fantastiske Charleston i South Carolina, hvis shoppingmuligheder giver mig gåsehud. Udover det er husene taget ud af et eventyr (eller nærmere dengang man havde uendelig med slavekraft til at bygge den slags, men det snakker vi ikke om), gastronomien byder på alt godt fra havet, og gaderne er rene og pæne som følge af, at hestene, der trækker de mange turisthestevogne, har en pose hængende ved bagdelen, som deres hestepærer pænt falder ned i. Stomi til hest, så har man oplevet det. Stakkels kusk.

Tilbage til det, der betyder noget: Shopping. Skoene er også nye og er Super Star modellen fra Adidas i børnestørrelse, så jeg skulle kun af med sølle 240 kr. for sådan nogle moderne lækkerbiskner. Udover det har jeg købt et par lilla Adidas sneakers (tror nok de er lilla, kan ikke lige huske det i skrivende stund), en fantastisk grøn jakke fra Maison Scotch, to skjorter fra Tommy Hilfiger, kjolen på billedet og tre neglelakker fra Essie. Det løber altså ikke op i meget, og E har utroligt nok shoppet mere, end jeg har. Det går jo ikke, så jeg må tage revanche, inden vi tager hjem om blot 7 dage. Det er sygt nok, at vi har været afsted i 25 dage nu, jeg vil helst ikke hjem, jeg vil bare gerne fortsætte med at spise rejser og drikke hvidvin hver dag og bruge alle mine penge, men hjem det skal vi, men først skal vi en helt masse på stranden i Florida og have noget farve, for vi er stadig ret hvide, ha!

5 thoughts on “Dagens: Charleston

  1. Jeg har netop opdaget din blog, og sikke en skjult skat! Jeg er vild med din måde at skrive på, og hvor er det rart at din blog er så ærlig, at du skriver om alle hverdagens kiksere og pinligheder, som vi jo alle oplever en gang imellem 🙂 Jeg har brugt de sidste par dage på at læse mig igennem de fleste af din indlæg, og jeg kan kun sige, bliv endelig ved med det gode arbejde, jeg er fan!

Leave a Reply

