Oh girl, you look damn fine

IMG_0365

Shit mand, jeg har for første gang i min 21-årige levetid købt Stine Goya i en butik. Det andet jeg ejer fra den guddommelige kvinde, har jeg købt i en genbrugsforretning, på trendsales og på lagersalg. Jeg er jo tilbudshaj. Og ovenstående er altså heller ikke købt til fuld pris, men med 50 %. Trøjen kostede dermed 550 kr.

Og mht. overskriften så har jeg simpelthen set den nye sæson af Orange på rekordtid, hvorfor mine tanker skiftevis foregår på engelsk med russisk accent, spansk accent eller med tryk på ordene, som var jeg den sygeste gangster. You got it tasty girl! Og desværre smitter det også af på mit talte ordforråd, og der ryger som regel et shit eller et fuck med ind i hver eneste sætning, jeg udtaler. Som den første sætning i dette indlæg, ha, det opdagede jeg lige. Shit, det går sgu ikke.

Men tilbage til det, der virkelig betyder noget: Goya. Der ligger selvfølgelig en række af velformulerede argumenter bag dette køb, for det er jo selvfølgelig fjollet at shoppe, inden turen går til det store Amerika. Men altså, det er en fantastisk trøje, og selvom jeg regner med at skulle købe en del af det samme print på lagersalget til oktober, som nok er sat mere ned end 50 %, så kan jeg nyde godt af blusen i mellemtiden. Jeg regner nemlig med at skambruge den, for  den er så lækker og blød og virker varm. Suk, den kærlighed, den gør virkelig livet værd at leve, ikke?

5 thoughts on “Oh girl, you look damn fine

  1. Har også et hastigt voksende crush på S. Goya. Tøjet er ligeså smukt som damen selv! Købte en t – shirt i foråret, men må snart have mere!!!
    Kh Henriette // blondinemor.dk

Leave a Reply

