Fine ting for tiden

IMG_0326

Jeg har lavet rabarber crumble og spist den syndigt med vanilleis til

IMG_0333 Men den sundere version med skyr er også lækker!

IMG_0341 For tiden bærer jeg rundt på denne taske fra Edith og Ella. I rød selvfølgelig.

IMG_0336

Udenfor er der en skov af buske ved mit vindue, og i min vindueskarm er der tulipaner. Til en 10’er!

IMG_0340Hej sodastream (købt på DBA), farvel sodavandsforbrug!

IMG_9267Jeg sørger altid for at have noget tøj på under eksamen, som jeg synes er sejt. Så undgår jeg den der sumpede fornemmelse, man ofte får, når man tømmer hjernen på livet løs på tid. Så i dag har jeg mine blå bukser på!

Fra i dag til den 10. juni skriver jeg eksamensopgave i arbejds- og organisationspsykologi. Det er et praksisorienteret fag, hvor eksamen består af en case med en arbejdsplads, der har et dårligt arbejdsmiljø. Vores opgave er så at “lege” konsulenter og fremtrylle forståelser og interventioner for de givne problemstillinger i casen. Det kan være stressmodeller, styrkelse af relationer eller ændringer af en virksomheds kultur. Egentligt har jeg gennem hele semestret syntes, at det var noget nær det kedeligste i verden, men nu har jeg faktisk fået smag for det. Ser man det!

Hvorom alting er, så har jeg ferie om en uge, og jeg går allerede og tænker på, hvad jeg skal give mig selv i feriegave, ha, så typisk!

2 thoughts on “Fine ting for tiden

  1. Det er så rigtigt med det tøj. Det er utroligt så langt man kan hive sig selv op hvis man føler man er lidt for pæn til det man laver 🙂

    Jeg synes dit fg lyder rigtig spændende, men hvad ved jeg om det. Held og lykke i hvert fald 🙂

Leave a Reply

