Dagens: Skovsnegl

IMG_0270IMG_0304IMG_0279

Idrk, i går trådte jeg i en skovsnegl. Og det var… Værre end at træde i en hundelort, vil jeg sige. Og det er jo virkelig slemt. Jeg måtte skrabe de små orange følehorn væk fra fordybningerne under mine helsesandaler, og det var en virkelig underlig begivenhed på en knap så begivenhedsrig dag.

I dag har jeg nærmest smidt min kæreste ud af lejligheden, fordi jeg skal læse til eksamen, og han er altså en (dejlig) forstyrrende mand, når han har ferie og keder sig og bare gerne vil være sammen med undertegnede. Så nu er jeg jo rent faktisk nødt til at lave noget konstruktivt i dag, ellers ville det ligesom have været spildt, ikke?

Derfor stopper jeg også indlægget her, men vil lige høre, om der er en anbefaling af mig et sted ude i blogland? Der er nemlig kommet en lille håndfuld nye læsere til på bloglovin’, og det er jo mildest talt fantastisk. Velkommen til!

Nederdel og t-shirt fra H&M, jakke fra Stine Goya og sko fra Birkenstock

7 thoughts on “Dagens: Skovsnegl

  1. Jeg er ny læser herinde og er allerede helt vild med din blog og har kigget arkiverne godt igennem :b dog har jeg ikke fået liket dig på bloglovin endnu 🙂
    //Sine

  2. Arj det kender jeg godt…eller det vil sige at JEG ikke kan koncentrere mig hvis min kæreste er i nærheden. Så slår min hjerne totalt over på -ej-lad-os-hygge/putte-og-lave-kæreste-ting-i-stedet, haha 😉

    ps. jeg kan så heller ikke koncentrere mig når jeg er alene for lige nu sidder jeg og kommenterer på din blog som overspringshandling 😉 En god en af slagsen dog! 🙂

  3. Tillykke med de nye læsere, det er altid fedt når det sker!
    Jeg synes virkelig du ser fin ud på billederne, som altid. Du er meget inspirerende.
    Skovsneglen vil jeg ikke kommentere så meget på, andet end; heldigvis havde du sko på…

    Held og lykke med eksamenslæsningen 🙂

Leave a Reply

