Dagens: Jeg har åh så travlt!

IMG_0220IMG_0232IMG_0249

I drømmer ikke om, hvor travlt jeg har! Jeg har de seneste dage både skullet lave rabarberkompot, sole mig og læse i min krimi  (Kakerlakkerne af Jo Nesbø). Det er virkelig hårdt med sådan et pres, når man skal lave så mange forskellige og krævende ting. I skal for alt i verden ikke ønske jer sådan et pres!

Nej, jeg NYDER at holde ferie indtil jeg på tirsdag skal skrive en uge-eksamen i arbejds- og organisationspsykologi. Og efter den er jeg fri fri fri fri fra universitetet i to og en halv måned. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har lavet så lidt flere dage i træk, og hvor er det fantastisk ingenting at lave.

Nå, jeg smutter, jeg har nemlig så travlt, I ved 😉

Billederne er taget af søde Sophie

10 thoughts on “Dagens: Jeg har åh så travlt!

  1. Det første billede af dig er godt nok fint! (altså det er de andre også, men det første er bare EKSTRA fint, haha). Hvor er nederdelen fra? Den ser perfekt ud til de travle dage 😉

Leave a Reply

