Dagens: Jeg har løbet et marathon

IMG_0107 IMG_0169 acne

Kjole fra Acne

Altså metaforisk, ikke? Selvom man burde betvivle sin egen eksistens, hvis man ikke har løbet noget i nærheden af et halvmarathon, så kommer jeg aldrig til det. Jeg løber 3 km en gang imellem, når tiden er til det, så jeg ved ikke engang, om jeg overhovedet regnes for et værdigt individ i vores samfund, men skidt nu pyt med det.

Nej, jeg har løbet et marathon i form af eksamen. Et marathon er en betrådt tissemyre nederst i hierarkiet i forhold til at jonglere eksamenslæsning samtidig med man skal opbygge noget studierelevant erfaring. Jeg gad godt se nogle midaldrende mænd gøre sig nogle metateoretiske overvejelser og skrive en akademisk opgave indenfor en begrænset tidsperiode, for det er virkelig en bedrift. Halvmarathon, tshh, nu skal jeg forklare dig noget om, hvorfor man bør forholde sig til tilknytningsteoriens ontologi.

Men det føles virkelig som om, at jeg hvert halve år løber marathon, for efter eksamen er man både stolt over at være færdig, men også bombet og energiforladt. Total forpustet. Så man skal restituere, og det er det, jeg er i gang med nu indtil næste eksamen den 3. juni. Jeg prioriterer at slappe af fremfor at læse op, det tror jeg umiddelbart lige nu er den bedste prioritering. Som i går hvor E og jeg spiste vores favorit sandwich i indre by og sad på en bænk ved kanalen og gloede på forvirrede turister på kanalrundfart. Det er sgu vigtigt at slappe af, så i dag skal jeg både sole mig og stene serier med E – perfekt med halvt inde, halv ude (det sagde hun også i går, ha!).

God søndag!

9 thoughts on “Dagens: Jeg har løbet et marathon

  1. Hvor ser du godt ud, den kjole er så pæn til dig, og lokationen matcher jo perfekt. Hvor er det dejligt for dig, at du endelig er færdig med eksamen. Tillykke med det! 😀

  2. Jeg kender virkelig godt den følelse! Stort tillykke med at være eksamens færdig og virkelig fine billeder. Det er også en flot location du har fundet 🙂

  3. Pingback: ASOS -20% // Sommer sneaks | emma-martiny blog

  4. Så fin kjole altså! Kan du oplyse hvad prisen er, og hvor du har købt den? Den er lige i stil med det jeg har ledt efter længe:-)

    • Det er desværre en to år gammel model, som jeg købte i sommeren 2012 🙂 men dengang kostede den 1800 kr.

Leave a Reply

