Fraklip maj/april

IMG_95651

I maj har jeg stået i en mistænkelig tunnel og fået taget billeder, mens jeg har haft total optur over, at baggrunden var så neutral, for det er IN på blogs – væk med blomster og grønne buske, ind med grå betonvægge!

IMG_98881

Jeg har også vist min garderobe frem og gjort status – jeg beklager forresten manglen på ensartede kobberbøjler, det er for dårligt, jeg ved det

IMG_97491

Jeg har ageret like-hunter i håbet om, at Stine Goya opdagede mig og gav mig en masse gratis tøj. Og så har jeg bøjet mit hoved på mærkelige måder i håbet om at få nogle seje billeder i kassen

IMG_99071

Og jeg har holdt fødselsdag for min mor. Vi skal huske at være søde ved de der irriterende mødre, for de har trods alt født os og brugt hele deres liv på at bekymre sig om os (og de ved, hvordan man får pletter af, og den egenskab skal man ikke kimse af!)

IMG_92531

I april blev jeg overrasket af en syg dræberbi. Eller måske var det en flue?

IMG_9487

April var også måneden, hvor jeg var et svævende hoved

IMG_98581
Husk, husk, husk, hvis man skal tage billeder af en halskæde, så SKAL det foregå på en flot baggrund

IMG_9194

Og så var jeg intim med en buket tulipaner. Jeg drømmer stadig hede drømme om dig, åh du så eftertragtede tulipan

8 thoughts on “Fraklip maj/april

Leave a Reply

