Komplimenter

IMG_0001

Jeg fik total mange komplimenter for billederne med denne kjole forleden, både her på bloggen og i virkeligheden, og jeg blev virkelig overrasket over, hvor glad jeg blev. Altså folk burde virkelig give hinanden nogle flere komplimenter, det kan nærmest gøre en hel dag god. Så i dag stoppede jeg en pige på stationen og spurgte, hvor hun havde købt sin hvide top. Den var simpelthen så fin og lige sådan en, jeg går og leder efter. Hun lyste op i et stort grin og svarede, at den bare var fra River Island, hvis jeg altså kendte mærket? Det gjorde jeg jo bestemt, og nu er toppen på vej til mig. Hendes dag er med garanti blevet bedre. Total god følelse at gøre andre glade.

OG så har jeg afleveret eksamensopgave i dag. Og spist en Magnum is, I ved, de der overeksponerede nogle, som man selv kan lave i Company’s på Strøget. 30 kr. kostede den, og det var nok lidt for fancy og PR-agtigt for mig. Men altså, taget i betragtning af, at jeg en halv time tidligere havde fået en gratis pakke Kærgåden på Nørreport, så går det nok, at isen var alt for dyr.

Senere vil jeg have en McFlurry, for i dag er i sandhed verdens bedste dag til at spise mere end én is.

4 thoughts on “Komplimenter

Leave a Reply

