Jeg glæder mig

Jeg har virkelig ikke haft lyst til særlig meget de seneste par dage, men jeg har alligevel lavet eksamensopgave, set en veninde og været hos mine forældre. Så det har været okay. Men jeg har mindst af alt haft lyst til at blogge, lyst til at glæde mig over hverdagen, lyst til at løbe eller haft lyst til at blive holdt om af min kæreste. Men nu må det være slut. Opgaven bliver afleveret på fredag, og så mangler jeg en sidste opgave, men den tror jeg nok skal gå fint. Så nu vil jeg prøve at fokusere på nogle gode ting. Op på hesten igen. Og jeg glæder mig bl.a. helt vildt til at shoppe i USA.

usa

Mens E glæder sig allermest til at køre rundt i bilen, så glæder jeg mig til shopping. Jeg har lokaliseret et kæmpe outlet i Florida, der hedder Sawgrass Mills, og som jeg med garanti skal besøge. De har mange af de klassiske amerikanermærker, og ovenstående er altså ting, som jeg skal se, om jeg ikke kan få fat på. De har ovenikøbet et Barneys New York outlet, og jeg ville seriøst dø, hvis jeg kunne få fat på en Balenciaga taske. Og jeg kunne godt tænke mig et ur fra Marc Jacobs og en taske fra Michael Kors. Jeg er generelt ret spændt på, hvad de overhovedet har af varer derovre. Har I erfaringer med shopping i USA? Jeg vil nemlig vildt gerne have en masse tips og tricks 🙂

//Trenchcoat og skjorte fra Tommy Hilfiger // Ur fra Marc Jacobs // Sweatshirt og sneakers fra Adidas // Sneakers fra Nike // Taske fra Michael Kors //

6 thoughts on “Jeg glæder mig

  1. Åhh lucky you! Altså bortset fra hverdagsleden og al den frustration du render rundt med i øjeblikket. Jeg har faktisk været i det outlet du nævner, jeg kan ikke rigtig huske det for det er over 4 år siden, men shoppingen i Usa generelt er virkelig fantastisk, jeg fik købt rigtig gode og billige ting. Så vidt jeg husker købte jeg ikke rigtig noget designer gejl, andet end undertøj fra Calvin Klein, noget træningstøj fra Nike og den slags men det var til gengæld billigt. Ahh hvor jeg godt gad at shoppingen herhjemme var som derovre, det kæmpe udvalg af alt er fantastisk og så er der en del at spare på især de amerikanske mærker. Hvor er det egentlig i skal hen? Udover Miami altså

  2. Tip: Macy’s giver 10% til udenlandske statsborgere – bare vis dit pas eller kørekort i informationen, så får du en rabatkupon 🙂

  3. Åh, jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig! Den der sweatshirt er godt nok også fin. Den bliver jeg nok nødt til at tilføje til min shoppeliste (som bare bliver længere og længere). Du kan forresten se flere outlets her: http://www.premiumoutlets.com/centers/index.asp – der ligger i hvert fald en del i Florida, så mon ikke I kan nå at besøge flere outlets 😉

  4. Har shoppet en del i amerikanske outlets og gjort mange gode køb, synes dog at det er svært at planlægge sine køb, da man ikke kan være sikker på hvilke varer de har.

  5. Lucky you! Dejligt du had sådan en gulerød at se frem til, når nu tingene er lidt grå for tiden. Kender det kun alt for godt!
    Generelt er amerikanske mærker billigere i USA (fordi der ikke er told oveni, som herhjemme eller noget i den stil). Så du kan med fordel gå efter mærker som Levi’s, Calvin Klein, Nike, Timberland, Marc Jacobs, Michael Kors, Rayban solbriller osv osv. De burde alle være godt repræsenteret i div. outlets. Også Apple produkter kan med fordel shoppes en del billigere (en 5s’er koster 36-3800 kr, mod DK’s priser på 5500kr…), men der skal du dog lige være opmærksom på evt. told når du kommer hjem. Men jeg plejer altid bare at smide kvitteringer ud og klippe mærkater af alt – så går det nok 😉 GOD TUR! ❤
    (Also, hvis i ikke allerede har planlagt det, så smut forbi the Keys, specielt Key West – fantastisk sted!)

Leave a Reply

