Dagens: Morgenrutine og nye bukser

IMG_9936

Billede frisk fra pressen med vådt hår og rander under øjnene. På dage hvor jeg skal op 06.30 har jeg samme rutine: Vækkeuret ringer, og jeg ligesom vælter mig selv ud af sengen, for jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til at rejse mig op normalt. Så jeg triller ud af sengen, ud på gulvet, hvor jeg slæber mig selv ud til køkkenet og sætter vand over til kaffe. Så i bad og så snart jeg er ude og har tørret mig, så har jeg ti minutter med kaffe og havregryn. Nok de bedste 10 minutter på dagen, hvor jeg tjekker mails, blogs og diverse, og i dag hørte jeg sågar MØ. Intet mindre end fabelagtigt.

I dag skal jeg til to timers undervisning i arbejds- og organisationspsykologi, og så begiver jeg mig ellers mod Brøndby, hvor jeg skal være med til at interviewe en sygeplejerske i en lang række af interviews for mit arbejde. Tak forresten for alle jeres tips til Århus, nu glæder jeg mig helt til at komme til afsted, og jeg tager selvfølgelig min indre kræmmer med, for helt tilfældigt skal jeg mødes med en køber fra trendsales i Latinerkvarteret og sælge en kimono, ha ha, dét er seriøst bare mig i en nøddeskal.

Nå, men det jeg egentligt ville skrive om, var mine nye bukser fra H&M. De koster blot 129,- kr. og hvis det ikke var fordi jeg var kommet til at sælge min sorte blazer på loppemarked forrige weekend, så havde I helt sikkert set mig rocke suit og sneaks. Suk, min indre kræmmer og jeg er ikke altid enige om, hvad der er bedst for os…

// Bluse fra Zara // Bukser fra H&M // Halskæde fra Ebay // Sneakers fra Adidas //

3 thoughts on “Dagens: Morgenrutine og nye bukser

    • Fordi jeg ikke havde gået med den i to år. Og nu hvor jeg faktisk tænker over det, så jeg tror jeg faktisk aldrig, at jeg kommer til at gå med blazer – selvom det ser total cool ud til andre! 🙂

Leave a Reply

