Inderlige ønsker… og noget om Netto

4craving

Jeg ønsker mig virkelig inderligt fire ovenstående ting, som bare passer perfekt ind i min garderobe. Og priserne er ikke engang total udenfor rækkevidde, men sammenlagt bliver det nok en dyr affære…

Og ved I hvad? Stine Goya Studio gav mig en virtuel high-five i går på insta i form af en smiley (I ved, de der håndflader der holdes mod hinanden, men mon det i virkeligheden er én, der beder til Gud?). Yes, mission lykkedes. Næste mål må nok være, at de reposter et billede af mig i mit Stine Goya tøj, men det er nok for ambitiøst…

TIL GENGÆLD så følger Netto Danmark mig nu på instagram, og de følger kun 63 andre. De liker også nogle af mine billeder, og jeg må sige, at det nok er en noget større ære at blive liket af Netto end af Stine Goya. Jeg er trods alt mere nærigrøv end Stine Goya-fan, ha!

I dag er jeg stået tidligt op for at lave noget til min eksamensopgave, og jeg har den der følelse a la “NU gør jeg det” og “NU skal de bøger sgu straffes”, men i virkeligheden kan jeg inderst inde godt mærke, at jeg bare gerne vil stene Asos i flere timer og drømme om højtaljede bikinier og sandaler med pony skind. Ak, men man kan jo desværre ikke bare lave ingenting hele tiden, verden skal gå videre, så jeg vil give mig i kast med at læse noget om sådan nogle børn og den dertilhørende psykologi. God dag!

Her er tingene fra:

1. Stribet bluse fra Wood Wood, 2. blonde-bh fra Magasin, 3. t-shirt fra Ganni, 4. solbriller fra Adélie

7 thoughts on “Inderlige ønsker… og noget om Netto

  1. Jeg stemmer for at næste mål med Stine Goya bliver et selfie! Haha 😀 Jeg er, modsat dig, stået sent op i dag, men jeg har stadig en eksamensopgave der ikke skriver sig selv. God fornøjelse, Emma!

Leave a Reply

