A Goya a day keeps the doctor away

IMG_9775goyaomdagenIMG_9751

Forleden skete det mest sindssyge. I vil ikke tro det, men Stine Goya Studio likede mit billede på instagram. Og når jeg så forestiller mig, at det var Goya herself, som så mit halvslørede billede taget på kontoret og tænkte “næææh, hvor fint”, jamen, så er det sådan, det var. Så nu vil jeg udelukkende have Stine Goya tøj på her på bloggen og bagefter poste det på instagram, så Stine Goya herself kan like endnu flere af mine billeder. A dream come true. Så er I advaret 😉

P.s. kjolen ovenfor er selvfølgelig fra Stine Goya.

P.p.s. jeg hedder ohmygown på instagram

P.p.p.s. Hvor mange p’er mon er for meget i p.s.?

14 thoughts on “A Goya a day keeps the doctor away

  1. Jeg kommer til at lyde 80 år gammel nu – men du minder mig om mig selv, i mine unge blog-dage, hvorfor jeg selvfølgelig knuselsker dig! High five til os!

    PS. du ser så pæn ud i den kjole, at jeg har overvejet bare at skrive “ad, hvor er du pæn” fordi jeg er lidt misundelig.

    PPS. Jeg er jo nødt til at følge dig på Instagram nu, så noget af din Goya-magnetisme kan skinne af på mig.

    PPPS. Man må lave lige så mange p’er som man vil.

    PPPPS. Det sidste er ikke en fact, men bare noget jeg overlegent skrev fordi jeg ku’.

    Over.

    • Åh, er for det første total benådet over, at Tine Strange har skrevet sin nr. 2 kommentar på min blog og ovenikøbet giver mig en virtuel high-five. Og hvis jeg så for det andet ender som dig, når jeg bliver gammel (ha!), så vil jeg bestemt ikke klage, nok nærmere græde af glæde.

Leave a Reply

