Vildt hverdagsliv

Jaja, nogle bloggere ville kalde det her indlæg for “lykken er”, “små glimt” eller whatever, pointen er, at jeg er vild med lave disse indlæg, for der er så mange pæne og fine ting at vise frem. Bilder jeg mig i hvert fald ind… Om de gør mig lykkelig eller ej, ved jeg ikke, men fine er de i alt fald!

pænt

Jeg er vild med grape light sodavand. Mit tærtemisbrug er overgået til et grape-light-sodavandsmisbrug. Og så er leopard bikinien fra H&M den flotteste i mands minde.

IMG_9745

Sorgenfri slot ved aftentide. Pænt og meget meget romantisk.

IMG_9746

Min yndlingssnack for tiden: Blåbærskyr med jordbær. Hvor sund har man lige lov at være, ha?!

IMG_9562

Asparges stegt og svøbt i serranoskinke, total gourmetmadpakke.

hej1

Nye grydelapper fra Tiger og laksedeller lavet af fars foræret af svigermor. Gratis mad = massiv kærlighed til svigermor.

Og så har jeg fjollet lidt rundt med mit layout, kan I lide det? Jeg ønsker mig inderligt en ny sej og lidt vild header, men jeg kan slet ikke finde ud af at lave sådan noget. Er der en af jer, eller kender I en, som ville kunne lave en ny header til mig? Det ville seriøst være alt for fedt! 🙂

11 thoughts on “Vildt hverdagsliv

  1. Her er blevet så fint! Hvad med at bruge nogle af alle de fine billeder du jo trods alt har af dig selv med alle de dagens-billeder der bliver taget til sådan en blog? 😉 Jeg er overhovedet heller ikke teknisk anlagt, så jeg lader Anders om alt det tekniske 😀

    • Jo, jeg havde faktisk tænkt på at lave en header a la Emily Salomon, men det ved jeg ikke, om ville være for copy cat?

  2. Hvordan skal headeren være? Altså billede, skrift osv.? Min kæreste har photoshop på sin computer, så det kan da være han kan hjælpe mig med at få bakset noget sammen, hvis jeg får tid midt i opgaveskrivningen. 😀

    • Jeg ved det faktisk ikke helt, jeg er åben for det meste! Men gerne noget med nogle farver i enten blå, lyserød eller rød. Det ville seriøst være alt for vildt, hvis du kunne bikse et eller andet sammen! Jeg har virkelig ingen forventninger, så jeg kan kun blive positivt overrasket 🙂

  3. Jeg elsker det billede du har valgt at have i sin sitebar, det er så fint.
    Jeg vil gerne hjælpe dig med din header, men er bare en glad amatør. 🙂

Leave a Reply

