Dagens: Perfektion i aktion

striberIMG_9611

Jeg bruger sjældent ordet perfekt, og når jeg gør, så er det oftest i sammenhæng med gratis mad og solskin. På samme tid. Jeg er ikke den type, der skingert udbryder “den er perfeeeeeekt”. Nej, jeg er nok mere realistisk. Sårn’ a la “livet er sgu noget møg, men lad os få det bedste ud af det”. Pånær når det gælder det der gratis mad og solskin selvfølgelig. Men denne kjole fra Asos er altså noget nær perfektion. Der kommer her en lille opremsning om hvorfor:

Den er stribet, og det er superduper moderne lige nu. Og hvem vil ikke gerne være moderne? Den er ikke for kort og ikke for lang, så man undgår både at ligne en 14-årig på Billy Booze og en mormor med 5A. Den er oversize, så man kan gemme lige, hvad man vil under den, om det så er deller eller en pose gifler fra Fakta. Og så er den ikke gennemsigtig, den har peplum, og den langærmet, så man bliver ikke forbrændt. Arjmen, hvad giver I mig? Den kjole har da i dén grad fortjent et “den er perfeeeeeekt”.

Den kan erhverves lige her for 244,5 kr.

18 thoughts on “Dagens: Perfektion i aktion

  1. Ih, nu fortryder jeg helt at den ikke var med i den ordre jeg lige har fået ind ad døren fra Asos! Den er SÅ fin på. Stolede ikke helt på billederne på siden, men den klæder dig virkelig godt 🙂

      • Det blev til tre toppe, der var nedsat til 24 kr. + en Tangle Teezer + mini Batiste-tørshampoo (perfekt til rejse!). I dag fik jeg selvfølgelig en mail fra UniDays om at studerende lige nu får 25% =/ Og så frister kjolen endnu mere! Haha.

  2. Den er virkelig virkelig fin. Kan godt lide udskæringen, længden og de stramme ærmer. Fandtes den i sort kunne jeg nok ikke lade den være.

    … Findes den mon i sort?! 🙂

  3. Sidder parat til at klikke den hjem! Men er i tvivl med størrelsen.. Synes tit at asos er små i størrelserne, men den skal helst heller ikke ligne et telt jo:) hvilken størrelse er din, hvis man må være så fræk at spørge.?

    • Ha ha nice! Jeg har den i en 36, og selvfølgelige er den oversize, men på ærmerne sidder den til, så jeg skulle hverken have haft den i en 34 eller en 38. Og 36 er min normale størrelse forresten 🙂

Leave a Reply

