5 tip

10258089_295427647280772_6690158075713592243_n

Besøg Nørgaard på Strøget den 1. maj kl. 16-19 og køb eksklusive kollektionsprøver fra Stine Goya. Uhh, fristende! (+ der er gratis øl og hotdogs + en mulighed for at stalke Emma Leth. Dét er lækre sager for en studerende)

IMG_9556

Cheasy skyr er det perfekte mellemmåltid, og lige nu har Føtex dem på tilbud til en 5’er stykket. Jeg har allerede erhvervet mig et stort lager, ha! Passionsfrugt er helt sikkert min favorit, men den med hindbær er også god!

ganni

Asos har lige nu denne flotte Ganni kjole på tilbud til 538 kr. lige her. Og hvis man søger på ‘palm print’, så kommer der også virkelig mange fine sager frem. bikini

På ebay kan man købe en af disse fine bikiner til blot 72,5 kr. inkl. fragt. De kan købes lige her

øvelse kopiOm aftenen laver jeg ovenstående øvelse. Godt for lårbasserne! Jeg vil nemlig gerne være rigtig lækker og trænet til, når jeg skal til USA og fedes op med fritter og bruger. Der skal jo være en mening med galskaben, ikke? Find øvelsen og mange andre her

One thought on “5 tip

  1. Det der er jo nærved verdens pæneste bikini, og jeg har ikke købt ny siden jeg blev student (..), så det er lidt fristende. Men på den anden side, så har jeg ikke købt ny fordi jeg ej heller har været på badeferie mere end én gang i løbet af de sidste fire år, siden jeg købte den nuværende, så måske jeg bare skal holde mig i skindet. Jeg ville ellers gerne have én der dækker lidt mere, end sådan et par itsy bitsy tie-tangas gør. Tak for tippet!

Leave a Reply

