Palmer og bare ben

sommer

Når vejret lover 20 grader i dag, er det svært ikke at drømme om palmer og bare ben. Jeg får lyst til at bruge hele min opsparing på bikinier og sandaler, men jeg må nok holde mig i skindet. Ikke desto mindre vil jeg lade mig inspirere at den eksotiske stemning og tage mine cat-eye solbriller, højtaljede shorts og stribede cut-off bluse på i dag. Jeg er grill-optimist og skal nu ud at søge efter en engangsgrill. Planen er at grille pølser og aubergine, så jeg håber på det bedste! Hav en fantastisk soldag, og hvis I sidder med opgave eller eksamen, så er der jo også en dag i morgen 🙂

// Bikini fra Asos // Mønstret sæt fra Topshop // Solhat fra Asos // Sandaler fra H&M // Blomstret bikini fra H&M // Hvide og sorte sandaler fra Asos // Halskæde fra Asos // Solbriller fra Asos // Sorte sandaler fra Asos // Denim kjole fra Asos //

3 thoughts on “Palmer og bare ben

Leave a Reply

