En lille smule anderledes

21img_2616-830x5533picmonkey-collage32-830x618IMG_9443

Det er mærkeligt at kigge tilbage på mig selv for kun et år siden, for jeg ser en lille smule anderledes ud nu. Jeg har tabt mig, mit hår er blevet længere, og jeg farver mine øjenbryn. Jeg er rigtig glad for den måde, jeg ser ud på nu. Men når jeg kigger tilbage på billeder, så føler jeg mig alligevel lidt “utro” forstået på den måde, at jeg jo også var glad for mig selv for et år siden. Jeg er jo stadig mig selv, og selvom jeg ikke var tyk eller grim eller noget, så ville jeg alligevel ikke gå tilbage til at se ud som dengang. Og det er altså lidt en underlig følelse, hvis det giver mening? 🙂

Det vigtigste er, at man er glad og tilfreds, og det er jeg i højere grad end for et år siden, og det føles mildest talt fantastisk. Det giver nogle andre muligheder for at købe tøj og mere selvsikkerhed. Så selvom man generelt i vores samfund skal elske og sætte pris på sig selv, så kan man altså godt ændre en lille smule på sig selv.

Gad vide hvordan jeg ser ud om et år.

10 thoughts on “En lille smule anderledes

  1. Jeg synes virkelig også, det kan være sjovt at kigge tilbage i arkiverne.. Og jeg har det (heldigvis) også stadig sådan, at jeg bedre kan lide mit “look” (eller udseende), som det er nu end, hvad det var for et år siden – og for den sags skyld også længere tilbage. Lad os håbe, det bliver ved sådan lidt endnu 😉
    Jeg synes, du er virkelig smuk på alle billederne!

  2. Der er sket helt vildt meget! Men du har ret, det er kun godt, at du hele vejen igennem har været glad for dig selv, det er trods alt det som tæller.
    Og ja, gad vide hvordan det hele ser ud om et år? 🙂

  3. Der kan ske mange ting på et år!
    Hvor er det en fin forandring, der er sket med dig. Jeg kan ikke se noget galt ved den “gamle” dig, men stillet overfor den “nye”, er det helt klart sådan som du er nu, at du stråler mest 🙂

  4. Wauw sikke en forvandling! (er det forbudt at spørge om du ved hvad?? ) Jeg har selv “automatisk” tabt 4 kg efter jeg er stoppet med at spise så mange kulhydrater, og synes virkelig min krop er pænere nu, selvom jeg aldrig har været utilfreds eller på kur før. Det klæder alle bedre at være slanke – sådan er det bare!

  5. Der er sket rigtig meget med dit udseende, og det klæder dig rigtig godt at være slankere, selvom du også var pæn for et år siden.
    Må jeg spørge hvor meget du egentlig har tabt dig?

Leave a Reply

