Dagens: Udflugt

IMG_9317

Forleden gik jeg en aftentur med E, og vi stoppede ved en sø for at tage et hurtigt billede. Og så tænkte jeg klogt, at vi på tilbagevejen da bare skulle skråne over græsplænen for at slippe for at gå 50 m. Tænk på den overlast mine ben ville have lidt! Jeg træder med mine 800 kr. dyre designersneakers i op til flere fuglelorte, mens E’s grimme grimme løbesko selvfølgelig er uskadt. Og jeg tænker på, hvorfor fugle egentligt har brug for at producere så meget afføring, når nu de er så små. Men måske er det generelt sådan med små skabninger: De spiser mest og skider mest. Jeg har i hvert fald op til flere veninder, hvor denne naturlov er gældende.

I morgen er min eneste rigtige feriedag, hvor jeg ingen planer har, for i dag skal jeg på arbejde og resten af påskedagene skal jeg enten mødes med min eksamensgruppe eller overspise lækker påskemad, og jeg vil SÅ gerne på en eller anden udflugt, men aner ikke hvorhen. Hvis det var sol og sommer, så ville jeg cykle op og ned ad Strandvejen og grille partypølser på Bellevue Strand, men det kan jo åbenlyst ikke lade sig gøre. Så ideer modtages med kyshånd! 🙂

2 thoughts on “Dagens: Udflugt

  1. Jeg stemmer for drive in bio i Lynge, hvis I kan få tillusket jer en bil 😉 Det har altid været problemet for os, for vi har ingen bil i nærheden i København, men jeg gad så godt prøve drive in bio! Og så må man spise bland selv slik 😉

Leave a Reply

