Nyt i skabet: Stribet peplum kjole

flotkjole

Påskefreden har alligevel sænket sig lidt over mig. Jeg sidder i min sofa, blogger og spiser mine elskede havregryn, mens E ligger inde i soveværelset og bobler. Senere skal jeg på et litteratursøgningskursus, men først skal jeg have omelet til frokost og gå en tur.

Da Line Love i går linkede til denne kjole på facebook, så startede en beslutningstagning i mit hoved, og den blev afsluttet efter kun få minutter. Kjolen skulle være en del af min samling. Den koster nemlig kun 180 kr. og er sådan en jeg kan smide over hovedet på dage, hvor det ikke giver mening at iføre sig hverken Stine Goya kjoler, blå bukser eller sprudlende farver. Sådanne dage har jeg i hvert fald en gang om ugen, og så skal der være noget at have på: Fremtidige tøjkriser afværget, sådan!

Nu skal jeg ud og vaske min havregrynstallerken op, og jeg gruer allerede for det syn, der vil møde mig: Opvasken fra i går står der stadig, gisp.

 

8 thoughts on “Nyt i skabet: Stribet peplum kjole

  1. Den er SÅ fin, Emma! Nu overvejer jeg virkelig også om jeg skal smide 180 kr efter den, for den ville da være så fin til roadtrip, tænker jeg 😀

  2. hejsa
    jeg har faktisk overvejet kjolen i noget tid nu, så det var sjovt at se den på din blog. Tror d u striberne er sorte eller navy?
    Glæder mig til at se den i aktion 🙂

Leave a Reply

