Dagens: Pigen med de blå bukser

blånukser2 blånukser

Jeg har aldrig rigtig gået i sådan nogle herrebukser før, fordi jeg har følt mig dårligt tilpas i dem. Men efter at have tabt mig ville jeg også have en bid af den mode, der involverer flotte farverige og mønstrede bukser.

Jeg må indrømme, at jeg ikke synes, at min røv er verdens pæneste, når den bliver klædt i et par løse bukser. Den bliver sådan lang og lidt flad, og jeg kommer til at se ret bred ud bagfra. Klar til at der bliver stillet en ølkasse eller parkeret en cykel, ha! Jaja, kvindelige former er jo så flotte, og det er jo for fanden vores former, der gør os til kvinder, men nogle ville jeg lidt ønske, at jeg bare gik lige op og ned, ikke så meget hurlumhej dér. Så kunne jeg være sådan en mannequin dukke, som alt moderigtigt tøj så godt ud på!

Nå, men min brede bagdel afholder mig altså ikke fra at gå i blå herrebukser, for når de bliver kombineret med Track og hvid t-shirt, så føler jeg mig altså virkelig sej! Og i går var jeg til et arrangement, hvor jeg blev omtalt som ‘pigen med de blå bukser’, dét synes jeg altså var en ret sej titel at få. Man hører jo aldrig om ‘pigen med sorte bukser’ eller ‘pigen med den grå t-shirt’, vel? 😉

Så lige nu er pigen med de pga. regnvejret drivvåde blå bukser på vej ud at for at erobre endnu en dag! Nogle holder påskeferie, men ikke mig, jeg arbejder til min numse ikke længere kan holde ud at sidde på en kontorstol, tsk, hvem har dog brug for ferie?!

Bukserne er forresten fra H&M til 179 kr.

5 thoughts on “Dagens: Pigen med de blå bukser

  1. Hvor er du bare sej! Fede bukser, har mega meget lyst til selv at købe dem, men skal nok holde mig i skindet… Lidt kikset hvis vi en dag begge havde dem på :b

    • Hej Mie. Jeg beklager mit sene svar 🙂 Jeg bruger en læbestift fra MAC, der hedder Viva Glam og en lip liner også fra MAC, som hedder Brick 🙂

  2. “Pigen med de blå bukser som ser virkelig cool og casual ud ala jeg-har-da-bare-lige-kastet-noget-tøj-på-men-ser-godt-ud!!” Hehe. Kan godt lide at du har holdt outfittet ret simpelt 🙂

Leave a Reply

