En helt anden verden

insta2insta1

Nu har jeg postet dagens billeder tre dage i træk og så er jeg efterhånden lidt træt af at glo på mig selv. Så derfor får I nogle flere billeder af mig, ha! Det er noget mærkeligt noget med den her bloggerverden, hvor man bare smider hundredevis af billeder af sig selv i ansigtet på folk. Og det samme med instagram! Man får kastet folks liv og mærkelige komplekser lige i ansigtet, så man nogle gange kvæles i morgenkaffen og undrer sig over, hvor ligegyldige liv folk egentligt har.

Nogle af billederne ovenfor er fra instagram, men fælles for dem er, at de alle er fra min iphone. Som virkelig har givet mit liv en helt ny essens. Jeg er med over det hele! Jeg er nede med de fede! Facebook, instagram og snapchat. Nogle gange er det hårdt, men for det meste er det sjovt.

Og så tag lige og følg mig på instagram, hvor jeg hedder ohmygown 😉

8 thoughts on “En helt anden verden

  1. Haha fantastiske billeder! Og ja det kan godt blive lige lovlig navlepillende at være en del af blogland til tider – især når man sætter sig til at tænke over det. Jeg er glad for at jeg ikke valgte at starte en modeblog, jeg ville slet ikke kunne holde ud at se på mig selv hele tiden og tvinge alle til at tage billeder af mig haha. Mad og andre fjollede ting kan jeg heldigvis selv tage billeder af, selvom jeg ikke just er mesterfotograf 😉

  2. Ouch! En lige højre, og jeg føler mig lidt ramt:) Kan nogle gange tage mig selv i at poste 4 billeder af min morgenmad, før tanken rammer mig om at andre folk vist “couldn’t care less”.. 🙂

    • Ha ha ha, det var seriøst også uhyggeligt, men størrelsen på edderkoppen måtte jo sammenlignes med vores hoveder, ha!

Leave a Reply

