Dagens: En tulipantendens

tulipanIMG_9202tulipan2 IMG_9201

Tulipaner er det nye. Det er ikke længere hunde, kopkager eller dyre designertasker, som viser overskud og energi i en travl hverdag. Nej, det er tulipaner. Helst fra Torvehallerne selvfølgelig, men andetsteds kan også gå an. Det er hipt, smart og hvis man har tulipaner med på sit dagens billede, så er man nede med de fede. Og hvis de matcher tøjet, så har man virkelig scoret jackpot! For det er da bare sådan tilfældigt altså, at man helt tilfældigt købte blomster i samme farve som ens ynglingsbluse!

Og endnu større tilfældighed er det da, at der er en fotograf til at forevige dette overskudsøjeblik, hvor man stopper forbi blomsterhandleren på vej hjem fra arbejde. Bare sådan helt tilfældigt, når man nu alligevel skulle købe blomster til sin vase fra Kähler. Og hvis nu fotografen viser sig også at være blogger, så kunne vedkommende da lige så godt også få taget et billede sammen blomsterne, ikke? Som når turister skiftes til at tage billeder af hinanden ved en turistattraktion. Og hvad kan man så lære af det?

10 tulipaner på bloggen er bedre end én i vasen 😉

14 thoughts on “Dagens: En tulipantendens

  1. He he, elsker dine tekster! 😀
    Har da også selv gjort det. Var inde i byen med Rikke, og havde lige smidt en buket ud dagen inden, så skulle have en ny med hjem – og så kunne den da lige så godt komme med på billederne – men den matchede dog ikke 😀

  2. Haha blomster er bare godt men jeg synes nu at tulipaner er bedre i vasen end i favnen – men jeg er selvfølgelig heller ikke modeblogger og matcher sjældent mine tulipaner med min bluse. Til gengæld er de virkelig ofte lyserøde 😉

  3. Åhhh! Du rammer altså sømmet på hovedet… Har virkelig også tænkt over det og det er ALLE steder – alt fra Sillewho til Isabella Thordsen er sprunget ud med blomster i favnen. Mere kikset end cool, når det er i det omfang, hvis du spørger mig 🙂 For som du siger – det virker noget påtaget…

  4. HAHAHAHAHA HA HA jeg DØR af grin! Nu har du ligget og luret i mit kommentarfelt nogle gange, så jeg skulle lige se giraffen – og det her er hvad jeg finder, fabelagtigt 🙂

Leave a Reply

