Dagens: Lidt af hvert

IMG_9122enkelhed

// Cardigan: Strikket af min mor // Nederdel: &Other Stories // Tshirt: H&M // Sko: Adidas //

Billederne er fra i går, da jeg gik tur med E og var i total søndagsslapperhumør. Det er ret vildt, hvordan mine søndage står i kæmpe kontrast til mine hverdage, hvor jeg altid står tidligt op og iler afsted til enten skole eller arbejde. Jeg har vildt travlt på mit arbejde for tiden, og i sidste uge arbejdede jeg 4 gange på én uge, og det skal jeg også i denne. Det synes jeg godt nok er ret hårdt, når jeg også skal passe mit studie, mit frivillige arbejde og nå ja min kæreste, ha!

Men når jeg så har så travlt til daglig, så om søndagen kommer jeg helt ned i tempo og har intet jeg skal nå. Og det er mildest talt en fantastisk følelse. I går bagte jeg bl.a. en tærte og gjorde klar til denne uges madpakker, mens jeg hørte radio i køkkenet, og jeg havde mig en fest! Jeg ville dog på en måde lidt ønske, at jeg kunne flytte nogle af de travle ting fra hverdagen over på weekenden, så jeg var mindre zombie og mere menneske i hverdagen.

I dag tilsætter jeg dog hårdt arbejde med lidt sjov og spas i form af en aftale med min søde mor. Vi skal på café, kigge lidt i forretninger og ellers bare have en hyggelig eftermiddag. Så kommer der alligvel lidt weekend over min mandag 🙂

4 thoughts on “Dagens: Lidt af hvert

Leave a Reply

