Dagens: Mimer eller ej?

IMG_8933mimer2 mimer

Ofte når jeg skal have taget et dagens, så starter E en sætning med “Du ligner…” og så stopper han sig selv. Og jeg plager og plager ham for at sige, hvad han synes, at jeg ligner i dag. For som regel synes jeg, at jeg ligner det samme. Det kan være en klovn, en tyrefægter, en sejler af en gondol eller en kontormus. Mulighederne er mange, og ofte synes han, at jeg klæder mig ud i stedet for at klæde mig på, selvom det er jeg stærkt uenig i! Og i går var jeg en mimer. Og jeg kan se, hvad han mener. Den røde læbestift, den stribede bluse og de hvide bukser. Jeg synes ellers, at jeg så så chic ud, følte mig helt fransk på den fashionable måde! Manglede bare et baguette og en baret. Men ak, jeg var bare en mimer.

Selvom jeg nu følte mig ganske fin, så hopper jeg nok ikke i mimertøjet igen. Bukserne er nogle gamle genbrugsnogle af slagsen, og jeg må finde noget andet en mimerbluse at style dem med. Til gengæld passer Acne Track perfekt til mimerlooket, synes jeg.

Hvad siger I? Mimer eller ej? 😉

4 thoughts on “Dagens: Mimer eller ej?

  1. Har lige fundet din blog, fine Emma. Du rocker bloggerverdenen smadder godt, og har nu fået endnu en fast læser 😉
    Og jeg synes nu faktisk egentligt, at dette sæt tøj passer ret perfekt sammen. Og jeg forstår din fascination over støvlerne fra Acne. Så dem for første gang live i går, og de er virkelig pæne – og virkelig dyre. Men åh, hvor de passer til alt 🙂

    • Tak søde Janni, og dejligt du har fundet mig! 😉 jeg fik også mine track til en rigtig fin pris, nemlig 1800 kr, så derfor var de heldigvis ikke så dyre som opr. købspris!

Leave a Reply

