Dagens: Lidt om alting

IMG_8887track

Det her indlæg bliver lidt en rodet masse om lidt forskellige ting. For det første! Jeg har fået iphone! En brugt 4’er, som jeg er lykkelig for. Derfor har jeg også instagram, og jeg hedder ohmygown. Følg mig lige, så vil jeg også følge jer! 😉 Kender I forresten nogle gode profiler at følge?

For det andet så er reklamerne kommet til bloggen. Det er en del af at være med i Bloggers Delight foruden at ligge i en topbar og dermed få noget mere trafik. Det er meningen, at jeg skal placeres i en af topbarerne, jeg ved ikke hvilken endnu, og jeg ved heller ikke hvornår. Men snart forhåbentligt. Og jeg ved, at det er nedern med reklamer. Jeg har selv droppet mange blogs pga. af det, men med fordele kommer ofte også nogle ulemper. Man kan ikke få det hele. Min blog kommer dog ikke til ændre sig, og jeg har ikke tænkt mig at bombardere jer med sponsorerede indlæg. Jeg blogger for at skrive og for at nå ud til mennesker på den anden side af skærmen med mine holdninger, mit livssyn og mit tøj. Jeg håber, at I alligevel har lyst til at følge med, selvom min blog officielt er blevet “kommerciel”. Hvis I har nogle spørgsmål, så skriv endelig til mig, jeg elsker mails!

For det tredje er jeg sindssygt forelsket i mine Acne Track, og jeg føler mig næsten kongelig med dem på, som om jeg ejer hele verden, og at resten af mit tøj er specialdesignet til mig. Hvor er det vildt, at et par sko kan få én til at føle sådan. Så selvom jeg er lidt i sorg over det manglende udbytte af Stine Goya lagersalget, så glæder jeg mig over mine babyer. De er også blevet luftet i dag i København, de har spist is sammen med mig, og jeg glæder mig til at få mange flere minder sammen med mine alt for lækre Track. God weekend 🙂

12 thoughts on “Dagens: Lidt om alting

  1. Tillykke med “flytningen”! 🙂 Jeg følger selvfølgelig stadig med og er ret begejstret for at du ikke har tænkt dig at bombardere os læsere med sponsorerede indlæg – selvom nogle (relevante) da også er helt fint! 🙂 Jeg glæder mig til fortsat at følge dig – synes du er en spændende ener i blogland! Jeg er ihvertfald hooked! 😀

  2. Du kan selvfølgelig følge Stine Goya på @stinegoyastudio. Ellers er det jo lidt smag og behag hvad og hvem man gider følge på Instagram. Enhver kendis med respekt for sig selv har efterhånden en profil – bl.a. @badgalriri, @beyonce, @christianesm osv. Makeupmærker som @gosh_cosmetics eller @maccosmetics. Tøjmærker og bloggere er der også mange, mange af, det er bare med at komme i gang 😉

    Hvor er din fine bluse forresten fra? 🙂

  3. Jeg har Adblock på min computer, så jeg kan slet ikke se alle de reklamer der er på din blog (og andre BD blogs for den sags skyld). Det er så smart 😉 Tillykke med flytningen, glæder mig til at læse med her også! 🙂

Leave a Reply

