Stine Goya lagersalg

STINE-GOYA_HORDUR2-e1376431408703

I går tog jeg til Stine Goya lagersalg iført vinterjakke og natbind og med knækbrød i lommen. Jeg var klar til at vente halvanden time i kulden for at være den første til at træde over dørtærsklen til enhver piges drøm: Billigt designertøj. Men jeg købte faktisk ikke noget. Jeg var ganske vist den første, og jeg var hurtig til at hive alt på min prioriteringsliste til mig, så jeg i ro og mag kunne udvælge det tøj, jeg allermest ønskede mig. Frakken havde en mærkelig rød farve, og både nederdel, kjole og leggins i det sorte stof sad mærkeligt. Der var mange fine ting, men der var bare ikke rigtig noget, I ved, helt rigtigt.

Og så fandt jeg den blå denim skjorte fra SS14 kollektionen, men den manglede en knap. Og selvom ekspedienterne lovede mig, at det var rigtig nemt og kun kostede 30 kr. at få sat en helt identisk knap i hos en forretning lige ved Kgs. Nytorv. Men det er altså ikke Stine Goya for mig, der skal kvaliteten være i top, selvom skjorten koster en tredjedel af prisen til et lagersalg.

Og jeg har det helt okay over ikke at have købt noget. Selvom jeg ventede i halvanden time, så er jeg ikke skuffet, jeg er nærmere… Lettet. Kender I det? Lettet over ikke at skulle bruge flere tusinder på tøj, for jeg har lige været til tandlæge, skal til frisøren på mandag og har også lige købt Acne Track. Hvis det havde været for et halvt år siden, så havde jeg nok købt en del, ligesom jeg sidste gang købte for 1700 kr. Jeg er dog endt med at sælge en af tingene, og jeg overvejer at sælge min bordeaux Carla Far Way Dress. Nogle interesserede købere? 😉

Så jeg er faktisk lettet, men lidt ulykkelig over, at jeg ikke kan vise jer nogle pæne ting fra Stine Goya. Det ville have været så fedt at lave et indlæg med flotte køb, men det ville da også have været for fjollet at købe tøj bare for at vise det frem på en blog. Så i stedet er her mit yndlingsbillede af fantastiske Stine Goya. Heldigvis er der jo lagersalg igen om et halvt år. Imens vil jeg spankulere ud i verden iført mine Acne Track, som netop har fået sin manglende knap 🙂

3 thoughts on “Stine Goya lagersalg

  1. Og hey – så er der også meget mere at shoppe for når turen senere går til USA 😀 Haha. Penge sparet er penge tjent (men de skal nok blive brugt igen, det kender je alt til).

  2. Sådan ender det bare engang i mellem, og jeg kan godt genkende følelsen ved nærmest at være lettet over ikke at have brugt penge bagefter. 🙂

    Jeg har selv ejet Carla kjolen i Far Away print (og har faktisk også kappen i samme print, som dog stadig befinder sig i klædeskabet), men endte også med at sælge den – jeg ved ikke, printet er virkelig flot, men jeg synes den var lidt kort sammenlignet med andre Carla modeller? Ved ikke, om det bare er mig. 🙂

  3. Det er lidt sjovt med den der Carla Far Way dress. Jeg har den også, men bruger den meget sjældent. Jeg synes, at den er meget kort… Gladest er jeg for en sort transparent skjorte, med guld prikker og sort velour krave – vist aw12. Men den er lykken.

    Jeg var faktisk liiidt skuffet over lagersalget, men jeg fik alligevel købt almond-skoene, den sorte måne taske (som jeg gik efter!) og Grimaldi-cardiganen.

Leave a Reply

