Stine Goya lagersalg prioriteter

stinegoya1stinegoyastinegoya3stinegoya4

DER ER STINE GOYA LAGERSALG I MORGEN, og jeg har først lige fundet ud af det i dag takket være allersødeste Ditte. Oprindeligt skrev jeg indlægget om et forhåbentligt kommende lagersalg, indtil Ditte skrev i kommentarfeltet, at det altså var i morgen. Kunne I lige se, hvis jeg var gået glip af det?? Hele min livseksistens ville været gå til grunde. Så helt så Stine Goya stalker er jeg nu ikke alligevel 😉

Jeg har dog haft begyndt min træning. Jeg øver mentale teknikker for at blive klar til adrenalinens indtog, så jeg kan forholde mig rolig og kølig. Jeg skal være klar til at have overblikket over, hvor de forskellige stykker tøj er placeret, så jeg hurtigt kan navigere gennem butikken og være den første til at besidde dét, som JEG vil have.

For der er stort fokus på egoisme i sådan en lagersalgssituation. Selvom man måske godt kan have høflige samtaler med de andre i køen, så har alle glemt alt om høflighed og venlige smil, når klokken bliver hel, og døren bliver åbnet. Som den første i køen plejer jeg altid at stoppe op i døren og spærre den i få sekunder, så jeg kan få et endnu bedre overblik over forretningen. For mig er processen allerede overstået på få minutter.

Og når jeg har hevet så meget tøj til mig som muligt, så begynder udvælgelsesprocessen. Og den er ofte svær, for jeg er på SU og sparer altid op til en eller anden ferie, som jeg vægter højt. Så i år er min prioriteringsliste sparsom, og jeg må kun købe én eller to ting. Som altid er der dog plads til afvigere, hvis der f.eks. er styles fra tidligere sæsoner eller meget billige anden sorteringsvarer.

Jeg glæder mig til, at kampen går i gang. Skal I med i morgen??

15 thoughts on “Stine Goya lagersalg prioriteter

  1. Men, øh… Er det ikke det, der er blevet reklameret med på hendes instagram for en uge siden? Stock & sample sale, står der. Den 27.-29. marts. Jeg gør mig ikke rigtig i lagersalg, så er ikke helt sikker, men måske det er det, du leder efter? 🙂

    • FUUUUCK, TAK Ditte, du er den bedste!! Har ikke instagram, så er gået total glip af det, har ellers googlet det hver eneste dag!! Og så en uge tidligere end planlagt, igen TAK!!

      • Haha, det er du da vist nødt til at få nu, hvis det fremover er der lagersalgsdatoer bliver offentliggjort! 😉 Har du selv mulighed for at tjekke opslaget, eller skal jeg skrive adressen til dig?

        Selv tak – det ville jo være rigtig ærgerligt hvis du gik glip af det; nu har jeg jo ofte læst, hvor meget du går op i det 🙂

      • Jeg har fundet det på facebook! 🙂 jeg plejer at få besked om det i nyhedsbrevet, men ikke denne gang. SÅ sødt du lige skrev, for jeg går måske lidt for meget op i det, ha! 🙂

  2. Uhauha, vi går lidt efter det samme. Men jeg er lidt mere chill på området (måske fordi jeg virkelig ikke må bruge penge), og venter med, at komme til efter køen (også lidt fordi jeg hader kø- og lagersalgsoplevelser, hehehe). Så du er nok long gone når vi ankommer. Men, det er jo med løbende opstock, så mon ikke jeg også er heldig 😉

      • Jeg bor lige ved siden af, så tænker at jeg kigger ind ved 12-tiden 🙂 Satser du på at være første mand? – jeg er så spændt på at se din fangst

      • Uuuuhhh jeg har opdateret din blog mange gange for at se hvad du fik fingrene i 😉
        Jeg kunne se, at den røde jakke havde været der – jeg håber, at det var dig der fik fat i den!

  3. ÅRH, jeg ville så gerne være der altså! Hader at jeg ikke bor i København til sådanne lagersalg. Jeg må nøjes med et i Moss Copenhagen her i Aarhus i morgen 😉

  4. Årh nogle smukke sager! 🙂 Jeg er desværre også fra Jylland, så Stine Goya lagersalg må blive i drømmene! Jeg er dog ret spændt på at se hvad du har fået slæbt med hjem derfra? 😀

Leave a Reply

