Oh no, she didn’t!

IMG_8806

Oh, yes I did. Acne Track er nu endelig mine, ha ha ha (indsæt ond latter). Efter at have sukket over dem i umindelige tider og nær været død af misundelse, da min veninde købte sine, har jeg nu investeret. Oh yeah, investeret, ha! For hvis der er noget tøj, som må regnes for en investering, så må det da være disse, ikke?

Jeg købte dem brugt på Trendsales for 1800 kr. Den ene støvler mangler dog en knap, og den er bestilt hjem hos Acne, men kommer først om 14 dage, og jeg kan faktisk ikke have dem på uden. Fordømt.

Jeg har jo ageret engel og hellig her på bloggen med et tøjbudget på 500 kr. om måneden, som har været noget så fint overholdt i tre måneder, men i sådan et budget er der ikke plads til støvler til 1800 kr. Så i stedet for at holde tøjbudgettet og fortsætte min hellighed, har jeg i stedet retfærdiggjort købet med at have solgt tøj på Trendsales for ca. 2000 kr. Og når man har solgt ud af sit tøj, så skal man da købe noget for det og ikke spare op, dét er da logik? Kvindelogik.

Tøjbudgettet står altså stadig ved sin magt, men jeg kommer til at blive alvorligt udfordret til Stine Goya lagersalget, for jeg drømmer om en rød Stine Goya frakke i uld til at matche mine flotte støvler med. Nu må vi se. Hvis det går helt galt, så ved jeg i det mindste, at jeg har kvindelogikken ved min side. Og logik er jo altid godt.

7 thoughts on “Oh no, she didn’t!

  1. Jeg gør som dig, sælger ud, for at få råd til de ting som koster lidt mere end hvad et almindelig budget tillader.

    Selv skyder jeg max 500 “nye” kroner ind i garderoben om måneden, resten skal finansieres af salg/gavekort eller andet som ikke direkte er mine hårdt tjente penge… Igen, kvindelogik 🙂
    Jeg synes dog helt sikkert at videresalg er en god måde at holde liv i garderoben. desuden syne sjeg det er komme mig rigtig meget til gode, fordi jeg før en havde en stor garderobe med mange “mellemkøb” mens jeg idag har en lille garderobe, med flere køb i den mere kostbare ende af prisskalaen. (for mig i hvert fald).

    • Ja, jeg vil selv gerne sælge endnu mere ud! 🙂 det kan godt blive lidt en besættelse, ha ha! Men ja, forhåbentligt holder de dyrere køb længere både hvad angår kvalitet og mode 🙂

  2. Tillykke med dem! du bliver glad for dem når de er fikset.
    Jeg prøver også at leve eller shoppe udfra devisen at der kun må shoppes af det der bliver solgt. Regnstykket går ikke helt op,men blot at have det i mende gør at man tænker over tingene.

    jeg har selv track 🙂 men det er dog ikke dem jeg bruger mest. Det er klart Alma som bliver flittigst brugt.

    /Chau

  3. Jeg dør! De er så pæne, og sikke en fin pris du fandt dem til. 🙂
    Jeg benytter lidt den samme “kvindelogik” som dig hvad angår pengebrug. Det er bare lidt som om, at pengene ikke er brugt på helt samme måde, når det er noget der er købt vha. salg fra egen garderobe. 😉

Leave a Reply

