Dagens: Pasteller og hår på benene

IMG_8763IMG_8794stinegoya

Det er måske ikke alle og enhver, som ville hoppe i en pastelfarvet kjole fra Stine Goya på en helt normal hverdag på kontoret, hvor dagens højdepunkt er en kurv med slik tilovers fra en anden afdelings kontormøde. Men jeg føler mig nu ret fin og festlig, når jeg står ved scanneren og udfører min pligt, mens jeg kigger ind i en betonvæg. Men helt så fin er jeg nu alligevel ikke.

Hårene på mine ben stikker nemlig ud gennem mine dyre Wolford strømpebukser, og jeg beder til, at andre ikke lægger mærke til det. Jeg orker nemlig ikke at barbere dem hele tiden. Og faktisk har jeg uden at være bevidst om det formået at overbevise E om, at jeg barberer mine ben regelmæssigt, men at kvinders hår på benene bare vokser ualmindeligt hurtigt. 1 kærestepoint til mig for at være super lusket på vores snart femte år sammen.

Og jeg er sikker på, at han også har små hemmeligheder for mig, som jeg slet ikke er klar over. For sådan fungerer det nu bedst, tror jeg. Nogle ting fortæller man, og andre holder man for sig selv. Romantikken skulle helst blive holdt ved lige, selvom opvasken hober sig op, og man egentligt helst bare vil glo på en fordummende serie eller spille candy crush, når man kommer hjem efter en lang dag. Så hjælper de små hemmeligheder. Eller… Det håber jeg da i hvert fald!

10 thoughts on “Dagens: Pasteller og hår på benene

      • Min er fra Babyliss og virkelig virkelig gammel. Jeg købte den mens jeg boede hjemme, så vi nærmer os de ti år…
        Man kan få mange idag som kan en hel masse smart. Min har ledning, og det kan være irriterende, fordi man skal være i nærheden af en stikkontakt. Jeg kan heldigvis få den til at nå ind i brusekabinen, så jeg kan skylle hårene væk når jeg er færdig.
        Jeg ved at der også findes nogen med lindrende kølefunktion og nogen man kan tage med i bad. Min er bare helt basic og det passer mig fint, men skal ikke kunne sige om de andre er bedre?
        Der sidder et antal roterende pincetter på den, og jo flere der er, jo hurtigere går det af få hevet hårene af. Jeg tror nok at mine har 26. Det tager mig 5-10 minutter at ordne ben (op til knæet) og under armene.
        Som når man bliver vokset er der tre lag hår som kommer lidt hurtigt efter hinanden, men når de først er fjernet går der et pænt stykke tid før der kommer nye, og det er altså rart om sommeren 🙂

      • Okay, tak for info! 🙂 jeg må lige i Elgiganten eller sådan noget og kigge efter sådan én, for det ville godt nok forbedre livskvaliteten! 🙂

Leave a Reply

