En lidt for gennemsigtig dag

IMG_8650

Nogle dage går påklædningen bare ikke så godt. Som hvis man kommer til at spilde tandpasta på sin kjole og først opdager det henne i skolen, eller hvis slidsen på ens nederdel sprækker på vej op på cyklen. Og forleden var jeg altså på uni i en lidt for gennemsigtig bluse. Jeg havde en idé om, at det slet ikke ville blive vulgært eller for meget, hvis nu jeg havde en hudfarvet bh indenunder. For den var jo hudfarvet, min hud er hudfarvet, så ville det jo ikke gøre noget?

Det var først, da jeg kom hjem, og min kæreste måbende gloede på mig, at det gik op for mig, at blusen nok var lidt for gennemsigtig uden en sort top indenunder. Og da jeg kiggede mig i spejlet, var den god nok. Piv gennemsigtig. Men helt ærligt, så var det altså ret mørkt, da jeg stod op og klædte mig på. Så fremover bruger jeg kun denne bluse med en sort top indenunder, ha!

3 thoughts on “En lidt for gennemsigtig dag

  1. Hvis det nu var en fredag, så er lidt ekstra gennemsigtighed vel lovligt?? Haha, du ser nu stadig virkelig flot ud, lidt hud gør ikke noget 😉

Leave a Reply

