Dagens: Ikke så meget der’

skovenskoven2

  // Jakke fra River Island // Kjole fra Stine Goya // Ørering fra Line & Jo //

Jeg ønsker jer en skøn lørdag. For mit vedkommende står den på total afslapning. Jeg har lige spist frokost og om lidt skal jeg have mig en lur. Derefter skal E og jeg hjem til mine forældre og blive bespist. Fuldkommen stille og roligt, præcis som jeg elsker det.

Jeg havde planlagt, at jeg skulle bage en dadelkage i dag, men har læst mig frem til, at dadler indeholder virkelig meget sukker, nemlig 66 gram ud af 100. Hvis jeg skal indtage så meget sukker, så vil jeg hellere spise kunstige farvestoffer sammen med min sukker i form af tag-selv-slik. Så den sunde snack er droppet, selvom opskrifter med dadler er overalt at finde på fitness blogs. Åndssvagt. Tror jeg laver nogle bananpandekager i stedet.

Egentligt sker der sgu ikke super meget, skal have læst til uni i weekenden og sårn’. Sker der noget spændende ude hos jer?

11 thoughts on “Dagens: Ikke så meget der’

  1. Enig ang. de der dadelkager “jamen det er jo sundt sukker”. Jajajaja, det er stadig sukker, og så kan jeg sgu finde mange ting, jeg hellere vil spise. Og problemet er lidt, at de fleste ser kagerne som nogle, der bare må grovædes af, fordi de “jo er sunde”. Og fyldt med sukker ja 😉

    Undskylder forresten for kun at kommentere på dine madindlæg. Jeg læser altså med på det meste herinde, for du er så helt igennem smuk og du virker så sød, hæhæ 😉

    • Ha, det er da bare dejligt, at der er nogle, som deler min interesse for små lidt ligegyldige madinformationer 😀 !

  2. Årh, bananpandekager! Det tror jeg også, jeg må have gang i i dag. Det er også det eneste rigtige at gøre, når man har en gang døende bananer i køleskabet. Det ville være synd, hvis de skulle leve forgæves.

    God lørdag – min kommer hovedsageligt til at gå med Glee-maraton, hvilket ikke er helt skidt, men heller ikke specielt spændende, ha (…altså, ikke selve serien, men dét at jeg skal se den).

    • Det er også seriøst frådern med bananpandekager… Den serie har jeg aldrig rigtig fået set. Er den værd at gå i gang med?

  3. Holder helt med, -jeg foretrækker også bland-selv slik, når der nu skal nogle seriøse sukkerportioner indenbords. Bananpandekager lyder heller ikke så tosset:)

Leave a Reply

