Vildt hverdagsliv

IMG_8639IMG_8668sund

0167394002_1_100060

Lidt fine ting i min nylige sundhedsprægede hverdag. Jeg kan virkelig anbefale de små bøtter med skyr fra Arla Cheasy, de er lige nu på tilbud til 5 kr. stykket i Rema 1000 og Eurospar og er et perfekt mellemmåltid. Så er jeg vild med kraven på min fine skjorte, jeg nosser mig sammen om morgenen og tager et immunbooster shot (fy for satan!), og forleden bagte jeg alternativ til brød, nemlig broccoliboller. Det gør jeg nok ikke igen, de er liige helse nok for mig, men smager rigtig fint med en skive serranoskinke i. Og så har jeg købt den grå nederdel fra &Other Stories på We Wonder’s tictail hjemmeside. Den har jeg kigget på i umindelige tider, så nu håber jeg bare, at hun har passet godt på den, og at den ikke er slidt, hæ.

Hvis jeg lige skal uddybe nærmere omkring flagene i hundelortene i går, så bor min mormor i et enderækkehus med eget fortov til. Naboerne lader ofte deres hundes  ekskrementer blive liggende på hendes fortov, og ja, så kommer der altså et flag i lorten. Hurra og tillykke!

8 thoughts on “Vildt hverdagsliv

  1. Det er lidt sjovt med flagene i lortene, jeg så nemlig en masse lorte den anden dag på vej til skole med flag i.
    Undrede mig lidt over det, men måske er det din mormor, eller en anden med samme ide (;

    • Ja, altså på en eller anden skal man jo fortælle hundeejerne, at det ikke er okay, at hundene skider på ens vej 😉

  2. Åååh, elskede de skyr der, ind til jeg besluttede at skære alle kunstige sødemidler ud af min kost (jaja, totalt helsetypen, men så indtager jeg altså hellere noget sukker!), og de indeholder desværre aspartam. Ellers er de nemlig et perfekt mellemmåltid og smager sååå skønt!

    Og det med hundelortene er ret sejt gjort, haha 🙂

      • Det gør jeg egentlig heller ikke, men nogle mener, det kan fremme kræft, og nogle mener også, at kvinder kan føde for tidligt ved for store mængder af spartam, hæhæ 🙂

  3. Ih, jeg elsker den der lille skyr 😀 Perfekt mellemmåltid.

    Må jeg lige spørge hvor din ørering er fra? Den er virkelig pæn, og lige noget jeg mangler 🙂

Leave a Reply

