Forårsuniform

IMG_8616

På trods af  jeg forleden var i bar mave, så er jeg til daglig altså stadigvæk pakket godt ind iført uldfrakke fra Edith & Ella, uldtørklæde fra Tgtbb og hjemmestrikket sweater. Selvom varmegraderne svinger for tiden, og vi snart bliver mødt af regnvejr og kulde, så er det sgu forår. Min mormor er begyndt at komme flag i hundelortene på hendes vej igen, små krokus skyder op ved fortovene, og teenagere bliver skældt ud af deres mødre i Føtex for at have for lidt overtøj på. Ahhh, saligt, man kan da kun blive glad over sådan en hurlumhej, som foråret medfører.

Men i virkeligheden drømmer jeg (og alle andre) om paradisiske tilstande, hvor ens bikini matcher farven på den kugle is, man nøje har udvalgt, og hvor dråberne på ens mave stammer fra sved og ikke fra ens manglende koordinationsevner til at ramme sin mund med en vandflaske, men det må vi tålmodigt vente på. I mellemtiden vil jeg marchere ud og overtage forårvejret, bevæbnet med solbriller og godt humør og iført ovenstående forårsuniform.

2 thoughts on “Forårsuniform

Leave a Reply

