Dagens: Forår og bar mave

IMG_8579

goraarIMG_8612Ligesom alle andre unge piger, som har et desperat ønske om at blive forkølede, så hoppede jeg i yderst upassende tøj i går. Perfekt tøj til marts. Eller noget. Men jeg synes, at blusen fra H&M fungerede ret godt til min gamle røde nederdel fra selvsamme mærke. Jeg købte den i Berlin, da jeg var på interrail med en veninde  i sommeren 2011. På trods af at den er fra H&M, så har den holdt umådeligt godt. En rigtig italienernederdel, synes min veninde. Hun lånte den, da vi var i Milano og følte sig som en rigtig italiensk signora, da vi gik ved katedralen og flashede vores bare skandinaviske ben til glæde for mange italienske mænd. Gode tider.

Og i går var jeg altså hoppet i ovenstående outfit, hvor nederdelen fik mig til at tænke på italienske signoras og blusen på førerne af gondolerne i Venedig. Og selvom vejret i går ikke var helt som italiensk sommervejr, så nød min veninde og jeg alligevel solen med stor tilfredshed. Det er da til at blive helt kuk og skør i låget over, at det er så godt vejr. Får helt lyst til at være ufornuftig, bruge alle min penge på is og smukke sommerkjoler. Det venter jeg dog lidt med endnu, for det er som om, jeg har fået lidt kriller i halsen efter i går…

8 thoughts on “Dagens: Forår og bar mave

Leave a Reply

