Dagens: The Yoghurt Shop

IMG_8557

yoghurt

Kender I det der med at gøre ting, bare fordi andre har gjort det? Drikke en Cosmopolitan for at føle sig lidt ligesom Carrie? Det gjorde jeg i går i selskab med en veninde, hvor vi mødtes til morgenmad på The Yoghurt Shop i København. Det føltes virkelig cool og ret modeblogger-fashion-something-agtigt at mødes til morgenmad i stedet for bare at sluge den sædvanlige havregryn med mælk.

Og så knipsede min veninde lige et par billeder af mig bagefter, hvor jeg var iført min nye sweater – strikket af min mor! Ej men den dame har jo ingen grænser for sine kreative evner! Jeg er vild med den grå farve, som tenderer lidt til lyseblå, som jo er så fantastisk in dette forår.

I dag skal jeg på arbejde heeele dagen og bagefter mødes med E og spise bøf på Hereford. Vi er blevet enige om at gå all-in og spise den store mørbrad på 350 gram, haha.

I må have en dejlig weekend!

4 thoughts on “Dagens: The Yoghurt Shop

Leave a Reply

