Dagens: Lædermani

IMG_8472IMG_8493læderleoIMG_8469

// Cardigan fra Stine Goya // T shirt fra H&M // Halskæder fra Jane Kønig og Asos // Nederdel fra Tgtbb  //

Jeg er blevet helt vild med læder! Og jeg får lyst til at lege minimalist og gå i sorte lædernede og sorte lædershorts sammen med en hvid t-shirt. Men jeg har lidt svært ved det. For som med mange andre trends, så får jeg altid associationer. Tern forbinder jeg med skolepiger, skotland og picnic duge. Neon med White Sensation og Paradise Hotel. Og når jeg har læder på, så synes jeg, at ligner lidt en Læder Lone. I ved, sådan en midt i 50’erne med egen sex butik og en ægtemand som prøvekanin for nye varer. Jeg prøver at vænne mig looket, til den knitrende lyd af læder og til den klistrende fornemmelse, når jeg sætter mig på en stol. Og det går helt okay faktisk. Vi skal nok blive gode venner, Læder Lone og jeg, det er jeg ikke i tvivl om.

16 thoughts on “Dagens: Lædermani

  1. Haha, jeg havde lidt de samme associationer dengang jeg købte mine lædershorts for et par år siden – det ér bare lidt specielt at have læder på. Men jeg har vænnet mig til det nu, og det gør du helt sikkert også! I hvert fald sidder den lædernederdel alt for godt på dig! 🙂

    • Ha ha, nice at høre, at jeg ikke er den eneste! Og tusind tak, tror også jeg blive meget glad for den 🙂

  2. Haha, Læder Lone 😀 Eller Biker Birthe for den sags skyld, kender du hende også? 😀 Jeg kender det godt, men den grænse skal man bare lige over, og så kører det, og så føler man sig skandinavisk, minimalistisk cool i stedet for 🙂

  3. Sådan har jeg faktisk ALDRIG haft det med læder – eller tern eller andre prints eller materialer for den sags skyld! Og jeg eeeelsker læder – bukser, nederdele og jakker – dog ikke samme tid!

    Og så er det i øvrigt en rigtig lækker kombination af det rå læder sammen med de lyse nuancer 🙂

Leave a Reply

