Februar måneds køb (og gaver)

IMG_8521

Den smukke Ganni kjole er en fødselsdagsgave fra E.

nyekøbfeb

Adidas sko og North Face rygsæk er også fødselsdagsgaver, som jeg bare ved, at jeg kommer til slide op.

IMG_8452

Lædernederdel fra Too Good To Be Basic, købt på Trendsales for 400 kr. Kan forresten anbefale at gå en str. ned i denne nederdel, jeg har en 36, og den er faktisk lidt for stor.

IMG_8447

Til sommer vil jeg gerne prøve bar-mave tendensen, da jeg endelig har fået maven til det. Derfor denne crop top fra H&M til 70 kr. Den er købt med en gavekortsrest og derfor ikke med i mit tøjbudget.

Jeg havde håbet på i februar måned ikke at foretage nogle køb for at spare op til shopping i USA. Men da jeg fandt annoncen for lædernederdelen, måtte jeg bare have den. Jeg er virkelig hooked på læder for tiden, og den er noget så fin og passer til alt. Derfor var mit tøjforbrug også kun på 400 kr. i februar måned, og det går derfor ret godt med at shoppe indenfor et budget på 500 kr. hver måned. Til gengæld har jeg også haft fødselsdag og fået gode gaver, og foråret er ikke begyndt endnu. Når det bliver varmere i vejret, kommer jeg virkelig til at få lyst til at købe alt muligt lyst og smukt forårs- og sommertøj, men jeg må prøve at holde mig i skindet. Og så er der et Stine Goya lagersalg lige om hjørnet…

9 thoughts on “Februar måneds køb (og gaver)

    • Hæ. Okay, er total freak, jeg ved det. MEN Stine Goya plejer at holde lagersalg den 2. weekend i oktober og april, dvs. præcist hvert halve år. Sidste år var det dog den første weekend i oktober, så jeg satser mine penge på, at det også bliver den først weekend i april i år, præcis et halvt år efter. Anyways, kun en lille måned til, og jeg er allerede begyndt at lave min komplicerede prioriteringsliste! Du skal nok få info, når jeg ved præcist hvornår det er 😉

  1. Den kjole fra E. er bare så smuk til dig, der han han virkelig ramt plet!
    Jeg synes det er mega sejt du kaster dig ud i de cropped bluser, det har jeg ikke tænkt mig. Havede vist noget ligende i syvende klasse, og det er bare som om det ikke føles rigtig godt med en gentagelse!

    • Ja, ha ha, godt hjulpet på vej af bloggen 😀
      Arg, jeg syede også et velour grønt sæt med nederdel og crop top på fritteren, og det giver også dårlige associationer, men prøver sgu alligevel 😉

Leave a Reply

