Dagens: Ganni kjole in action

IMG_8495IMG_8521ganni

Jeg er virkelig, virkelig ikke vant til at drikke, men i går var jeg til fest på studiet og besluttede mig for, at NU var det på tide, at min lever prøvede at mærke livet. Og jeg er først kommet til mig selv her kl. halv to, har lige spist min havregryn og har det fantastisk dårligt. Så dagen kommer nok til at gå med at stene Modern Family (ser I det?), ligge i sengen og have ondt af mig selv.

Jeg er så vild med både kjole og sneakers på billederne, det bliver garderobefavoritter for sure. Jeg har valgt at binde kjolen bagpå, da jeg ikke synes, det ser så fedt ud med en stor sløjfe foran – som vidst nok er meningen. Og nu kan jeg så heller ikke finde på mere at skrive, mit hoved snurrer, og mine hænder ryster. Vi blogges ved på den anden side af tømmermænd fra helvede, ha ha!

2 thoughts on “Dagens: Ganni kjole in action

Leave a Reply

