Fraklip februar

IMG_7993

Og under min beskedne deltagelse i den famøse modeuge formåede jeg at erhverve mig goodie bags indeholdende et make-up lager til hele næste år.

IMG_8037

Til morgenbordet på min fødselsdag havde E og jeg hver sin tallerken bacon og hver sin liter Cocio. Vi kan ikke dele lækre ting, og efter den konstatering er vi lykkeligere end nogensinde før.

IMG_8186

På Valentinsdag besøgte jeg min mormor, hun havde købt røde tulipaner til mig og jeg lilla til hende.

fraklipfebruar

Når man har nederdel på, så skal man huske at tage en svingtur, og når man har noget i næsen, så skal man huske at fikse det.

IMG_8425

E fik 1 kg. Lakrids af mig i fødselsdagsgave. Jeg har aldrig set ham gladere!

IMG_8158

Under udvælgelse af billeder til bloggen er jeg ret kritisk. Dette billede kom ikke med, da jeg synes, at det var alt for “blogger agtigt” med hele måden at stå på og alle guldsmykkerne. Jeg må nok indse, at jeg er en rimelig stereotyp blogger og så bare lade bloggerbillederne flyde.

IMG_8435

Og i går åbnede Nam Nam slikforretningen, hvor jeg bor. Åbningstilbud til 6 kr. for 100 gram. Fredag er min slikdag, og det tog nok lidt overhånd, da det eneste jeg spiste i går var 455 gram tag-selv-slik. Her kan man virkelig tale om for meget af det gode. Ikke anbefalelsesværdigt.

10 thoughts on “Fraklip februar

    • Tak altid søde Trine 🙂 jeg kan godt forstå du valgte det billede fra, hæ, det er meget blogger agtigt 😛

Leave a Reply

