Vildt hverdagsliv

IMG_8426 IMG_8427 IMG_8432

3 fine ting fra de seneste par dage. Skjorten og halskæden er fødselsdagsgaver fra min søde veninde og fra asos.com. Jeg er vild med de pigefarvede frynser og kraven på skjorten. Meget feminint, meget mig.

Pandekagen er en bananpandekage, som jeg i lang tid har villet prøve at lave, og hvor er det bare lækkert, nemt og helt i gennem sundt. Ingen sukker! I går gik jeg nemlig ind i en tag-selv-slik forretning, nåede lige at række min arm ud efter poserne, fortrød og skyndte mig ud igen. Det var seriøst tæt på, for det er nemlig sådan nogle små fix i hverdagen, der får kiloene til at sætte sig. Så i stedet tog jeg hjem, lavede fire små bananpandekager og skar 2 kiwi til, og selvom det krævede tid og en god mængde opvask, så føltes det ret godt at have stået imod tag-selv-fristelsen og i stedet spist en snack med god samvittighed. Så det vil jeg gøre noget oftere!

3 thoughts on “Vildt hverdagsliv

  1. Det er virkeligt også de små fix i hverdagen der har fået min vægt til at stige og stige.. Men inspireret af dig har jeg virkeligt prøvet at lade vær! Håber jeg kan være ligeså standhaftig som du har været og opnå et ligeså flot resultat!

    Måske kunne man lokke en lille bananpandekage-opskrift ud af dig? Dem jeg lavede sidst blev virkeligt ikke gode 😉

    God forårsdag 🙂

    Luna

Leave a Reply

