The blogger love tag

IMG_7289

Favorit blogs? Jeg har ikke én favoritblog (min egen måske, hæhæ), men til gengæld masser af favoritter. Min all-time gamle favorit er dog Emily Salomon og en hård konkurrent er pt. Natulia.

En blog, som altid får dig til at købe nyt? Fashion Lab gør altid nogle vildt gode køb, synes jeg, og dem ville jeg også gerne have fingere i! Og så får Fit, Skinny & Healthy mig altid til at købe masser af frugt, ha ha.

5 blogs alle bør læse? Trine Lykke, This is why I’m broke, Nana Bech, Afterglobe og Simpel Dagbog

Bloggere der inspirerer? Alle nævnt indtil videre, men også Stonemuse, Nanna Says og Emma Martiny.

Blogs der får dig til at grine? Miriam, helt sikkert. Og Live Fra Lolland, uden tvivl.

Andre nævneværdige? Jeg læser jo vildt mange blogs, så ja, men lige nu kan jeg virkelig anbefale Gowns and Roses og Tasty Pretty Things.

8 thoughts on “The blogger love tag

  1. Ih, hvor er du sød, Emma! Tusind tak for at nævne os. Det er altid rart at vide at andre også kan li’ det man laver. Og så er jeg i øvrigt ret vild med det her tag, som kører rundt omkring i blogland. Det er en ret god måde at opdage nye blogs og blive inspireret på 🙂

  2. Tusind tak for dit link, Emma! Kan kun sige, at jeg bestemt nyder at læse med hos dig også 🙂
    Og dejligt med en masse blogs, der var i hvert fald et par stykker i blandt, jeg ikke kendte til.

Leave a Reply

